Kampaň pro podporu turistiky v Jeseníkách zaplaví regionální MHD
Ilustrační obrázek, zdroj: Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu |
Zajímavý způsob, jak dostat turisty do jednoho z nejkrásnějších koutů České republiky zvolila organizace Jeseníky - Sdružení cestovníky ruchu. V rámci spolufinancování ze strukturálních fondů EU (ROP Střední Morava) a z příspěvku Olomouckého kraje připravila kampaň na podporu turistického ruchu v Jeseníkách. Ta startuje 13. září v dopravních prostředcích městské hromadné dopravy v Brně, Olomouci a Hradci Králové.
„Cílem kampaně je zvýšit zájem o tuto turistickou destinaci a pozvednout brand Jeseníků,“ říká Jan Závěšický, ředitel Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu. Sdružení chce komunikovat také fakt, že Jeseníky nejsou pouze klasickou horskou turistickou či lyžařskou destinací, ale také klimatickou lázeňskou oblastí a kulturním regionem.
Série tří vizuálů ve formátu A3 se objeví v dopravních prostředcích třech měst – Brna, Olomouce a Hradce Králové, které jsou širší spádovou oblastí Jeseníků.
Vizuálním pojítkem s MHD je charakteristický prvek dopravního prostředku, např. sedadlo nebo označovač jízdenek promítnutý do typické jesenické scenérie. „Ukážeme cestujícímu, jak by to bylo příjemné, kdyby byl právě teď v Jeseníkách. Podstatou je vyzdvižení kontrastu mezi reálným prostředím cestujícího a prostředím krajiny a služeb v Jeseníkách,“ objasňuje Walter Pisk z agentury Porta Design, která kampaň připravila.