Když data a AI mluví jazykem zákazníků. Připravte svůj obsah na budoucnost
Jak přizpůsobit každé slovo a obraz, které vaše publikum uvidí, jeho individuálním potřebám, jak propojit data, AI a kreativitu, abyste mohli skutečně personalizovat obsah, který zasáhne tu správnou cílovou skupinu? Nejen tyto poznatky získáte na konferenci Content First. Už 6. května v prostorách Stages Hotel Prague.
Experti na obsahový marketing prozradí, co je v obsahu klíčové v roce 2025. Digitální prostředí se rychle mění a AI nahrazuje tradiční vyhledávání. Uslyšíte tedy například, jak optimalizovat váš obsah pro AI modely nebo jak efektivně využít data pro storytelling. Dalším klíčovým tématem na programu je otázka, jak zaujmout nejnáročnější generaci Z na sociálních sítích, jak s ní komunikovat prostřednictvím influencerů, a jak do toho všeho zapojit gaming.
Jak proměnit moderní nástroje v marketingové superhrdiny ukáží přednášející:
SEO je mrtvé. Přivítejte LLMO
- Gašpar Nagy (CEO), Techmates.io
Připravte se na novou éru vyhledávání, kde to, které odpovědi se zobrazí, určují AI modely. Naučte se, jak dostat svou značku mezi relevantní výsledky, které AI nabízí.
AI ve videomarketingu: Personalizace na kliknutí
- Karel Juřička (CEO) a Michal Orsava, Webout
Jak AI mění videomarketing a jak automatizovaná personalizace videí zjednodušuje jejich tvorbu a zvyšuje konverze.
Data & Storytelling pro maximální efekt
- Lucie Hrdinová (Content Strategist), GroupM Nexus
Jak efektivně propojit data s kreativitou a využít AI pro vytvoření silného a originálního příběhu.
Zvuk jako nový video nástroj
- Petr Koubek (Kreativní ředitel), LCG New Media
Jak využít audio marketing pro vaši značku a proč? Jak na audio reklamu? Vyplatí se vám vůbec mít vlastní podcast?
Employer Branding na datech
- Michaela Raková (Founder), 52pages
Propojte HR data s firemní realitou a vytvořte obsah, který přitáhne ty nejlepší talenty.
Pověst značky a právo
- Petra Dolejšová, advokátka
Jak se bránit negativním komentářům a hejtům na internetu a jak právně správně reagovat.
Jak propojit všechny marketingové kanály
- Veronika Procházková (Content Specialist), Czech Promotion
Jak firma Prabos efektivně propojuje sociální sítě, e-mailing a influencer marketing do silného marketingového ekosystému, který zajišťuje maximální efekt.
Z televizních obrazovek na TikTok
- Natálie Procházková (Social media konzultant) & Kristina Rudišová (Social media konzultant), FTV Prima
Jak tradiční médium, jako je televize, využívá TikTok pro zvyšování povědomí a interakce.
Generace Z a sociální sítě
- Tereza Hadrbolcová (Influencer Engagement Director) & Václav Rambousek (PR Director), Ogilvy
Jak tvořit influencer obsah, vybrat správné formáty, které osloví generaci Z, a jak propojit PR a influencery pro maximální úspěch.
Kaufland a gaming: Fofrtaška 2.0 s influencery
- Jan Molina (Head of Social Media), Kaufland ČR
Jak spojení gamingu, influencerů a sociálních sítí pomohlo Kauflandu znásobit brand awareness u mladé cílovky? A jak z prvotního vtipu vznikla Fofrtaška 2.0, která získala lva v Cannes?
Sociální sítě Footshopu: Od lajků k loajalitě
- Klára Lošková (Head of Social Media), Footshop
Footshop ví, že se 700 tisíci sledujícími má jejich účet obrovskou hodnotu. Jak propojujeme obsah s byznysovými příležitostmi a jak sociální sítě pomáhají růstu značek?
Program i profily řečníků najdete na stránkách konference Content First, kde se můžete snadno zaregistrovat.
Přijďte na Content First a zjistěte, jak se přizpůsobit nové digitální realitě, kde AI, data a personalizace hrají klíčovou roli, 6. května v Stages Hotel Prague.