Konference New Media Inspiration 2016: zaměřeno na generace X, Y, Z
V tom, jak se na počítači nebo mobilu chovají třeba čtyřicátníci a děti na základní škole, jsou pravděpodobně rozdíly. Jak takové rozdíly najít, popsat a využít v marketingu a byznysu prozradí konference New Media Inspiration 2016.
Již pátý ročník se koná 13. února v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Program pro více než 300 účastníků bude rozdělený do tří paralelních sálů a moderovat jej budou jako již tradičně internetoví odborníci Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka.
Uvidíte, jak se na webu chovají různé generace. Dozvíte se, jak vyhledat a zaujmout tu správnou. Uslyšíte například případové studie o tom, jak se liší UX u služeb pro děti a pro důchodce.
Pokud kroutíte hlavou nad videi YouTuberů a přitom ze všech stran slyšíte, že přesně tohle je způsob, jak oslovit teenagery, tak nesmíte chybět na prezentacích Jonáše Čumrika alias Johny Machette, Lenky Krsové ze Socialbakers a Petra Michla, šéfredaktora Marketing Journalu. Jonáš Čumrik například prozradí, jak dělají uvěřitelné kampaně pro teenagery. Odkryje i svět YouTuberů a hlavně svět těch, kteří je sledují. Petr Michl ukáže povedené i ty nepovedené kampaně a zaměří se i na možné podoby product placementu u YouTuberů.
Jan Ráž z Coca-Cola HBC Česká republika se podělí o zkušenosti z rozjezdu B2B e-shopu pro generaci, která byla zvyklá objednávat jen přes telefon.
Jak ovlivňují média a nové technologie vzdělávání našich dětí? Jak vzdělávat děti, které sice u zápisu neznají barvy, ale v Minecraftu se orientují lépe než celý učitelský sbor? I o tom bude mluvit Hana Friedlaenderová z Nielsen Admosphere.
Komunitní manažer Majncraft.cz Filip Šelong objasní, co to vlastně současné děti hrají a že nehrají jen oni. Prozradí, jak se dá hra Minecraft využít i v reálném světě.
Mimo to ale poznáte rozdíly mezi asijskými a evropskými millennials. Dozvíte se třeba i to, jak se vyvíjel smartphone pro důchodce, jak vzdělávat děti, které mají svět v mobilu, ale i to, jak se mění randící taktiky generace Y a co nám všechno daly a vzaly seznamky typu Tinder. NMI bude letos programově skutečně našlapaná a pojede současně ve třech sálech.
Více o programu a registrační formulář najdete na webu konference New Media Inspiration.
V sobotu 13. února se akademická půda změní v meeting point zajímavých lidí, myšlenek, ale i zábavy. Pro účastníky konference jsou připraveny hry, soutěže, řadu věcí k ozkoušení i afterparty.
Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.