Konference Revoluce versus evoluce se blíží!
Marketingový institut se společností Hrivnak i letos organizují „tak trochu jinou konferenci". Tento formát si oblíbili příznivci originálních pohledů na marketing a znají jej pod termínem MARKETING FRINGE KONFERENCE. Akce, která se bude konat 3. září, se tentokrát zaměří na význam revoluce a evoluce v dějinách, společnosti i marketingu a opět bude na toto téma nahlížet prostřednictvím neotřelého propojování témat, která spolu zdánlivě nesouvisí.
Proč marketing fringe?
„Protože inovace, nové trendy i tvůrčí řešení problémů nevznikají v centru, ale právě na periferii," říká k tomu Tomáš Poucha z Marketingového institutu. „Každým rokem proto přicházíme se zajímavým tématem, o němž diskutují odborníci z různých oborů, které s danou problematikou zdánlivě nesouvisí. A z jejich příspěvků a často i vzájemných diskuzí se nám pak přímo na místě rodí zajímavé nápady a inspirace," vysvětluje.
Letošním hlavním tématem je otázka, zda pro vývoj má větší význam razantní revoluční změna nebo spíše série drobných evolučních přeměn a jak se tyto principy projevují v přírodě, ve společnosti a především v marketingu. Stranou nezůstane ani problematika vývoje firem a nástupnictví na vedoucích postech, protože právě lidský faktor je to, co vývoj společnosti ovlivňuje nejvíce. A k problematice se budou vyjadřovat skutečné osobnosti, které se na klasické marketingové konferenci rozhodně potkat nedají.
Tři tématické bloky, spousta zajímavých osobností
Akce je složena ze tří bloků, které se na dané téma dívají z různých úhlů. První blok, nazvaný Revoluce versus evoluce, se zaměří především na to, v čem spočívá rozpor mezi revolucí a evolucí, zda bychom jej našli třeba i v přírodě a jak je tomu s evolucí a revolucí v marketingu. Vystoupí Tomáš Sedláček, ekonom, vysokoškolský pedagog a pravidelný komentátor ekonomického i společenského dění, Jaroslav Flegr, profesor ekologie a evoluční biolog na Přírodovědecké fakultě UK, a Tomáš Hrivnák, který je zakladatelem a majitelem společnosti Hrivnak a jedním z předních odborníků na oblast značek - a také jedním z autorů konceptu Marketing Fringe.
Druhý blok nese název Lidé, společnost, principy a bude zkoumat úlohu člověka ve společenském vývoji: jak vznikají leadři, jak funguje výměna generací a nástupnictví, jaký význam má start-up a jaká je úloha osobnosti v revoluci a v evoluci. Mluvit o tom bude politoložka Anna Matušková, jedna z největších odbornic na politický a volební marketing a odborná asistentka na FSV UK, Petr Ocásek, ředitel firmy click2stream a jeden ze zakladatelů české startupové scény, šéfkuchař Jiří Roith, autor projektu Kulinářské umění a Karel Janeček, zakladatel firmy RSJ a několika nadačních fondů a spolumajitel DOXu.
Třetí blok, pojmenovaný Produkty a služby, se bude zabývat revolucí a evolucí v marketingu. Jak je přinést do produktů a služeb a jak tady aplikovat principy vývoje? Zajímavé a originální příběhy z různých oblastí podnikání přinese Luděk Kremser, marketingový ředitel sklářské firmy Lasvit, Eduard Kučera, zakladatel společnosti AVAST software a Podnikatel roku 2009, Jakub Berdych, přední ikona českého designu a zakladatel legendárního studia QUBUS a Lenka Novotná, zakladatelka a majitelka společnosti Plastia.
Součástí konference bude i obvyklá diskuze, do které se zpravidla zapojí většina přítomných a která vyvolá mnoho dalších zajímavých otázek a přinese nečekané inspirativní souvislosti.
Kdy a kde: 3. září 2014 od 8:30 v prostorách divadla Alfred ve dvoře
Cena základního vstupného je 3777 Kč bez DPH, ale pozor do 15. 8. 2014 je cena zvýhodněná 2900 Kč bez DPH.
Více informací: www.konference.mkti.cz
Kontakt: Filip Mejzlík, mail fmejzlik@mkti.cz, tel. 730 102 115