Konica Minolta má nového generálního a obchodního ředitele
Konica Minolta |
Na pozici generálního ředitele české pobočky Konica Minolta nastoupil počátkem dubna Tomáš Bednář, na pozici obchodního ředitele přímého prodeje pak Jiří Skopový.
Tomáš Bednář pracuje v Konica Minoltě od roku 1996, postupně vystřídal různé pozice a v top managementu společnosti se pohybuje více než pět let. Poslední rok vedl společnost ve funkci výkonného ředitele. V pozici generálního ředitele nahradil dosavadního ředitele Romana Tihelku, který postoupil na pozici Area Managera se zodpovědností za vedení dceřiných společností Konica Minolta v zemích střední a východní Evropy včetně Ruska.
V nové pozici bude mít Tomáš Bednář na starosti především rozvoj obchodních aktivit v České republice a stabilní růst značky na poli tiskových řešení a služeb. České zastoupení značky Konica Minolta má v současnosti 216 zaměstnanců a obrat za uplynulý rok dosáhl 1,25 miliardy Kč.
Jiří Skopový přebírá od dubna vedení celého přímého prodeje ve společnosti Konica Minolta v České republice. Nově se bude Skopový věnovat kromě strategických projektů také řízení prodejních aktivit společnosti u koncových zákazníků v regionech ČR.
Dosud působil Jiří Skopový na pozici ředitele divize Business Solutions, kde se staral o významné zákazníky a divizi Consultingu. Mezi jeho největší úspěchy patří nasazení tiskového řešení v České spořitelně, po kterém následovala implementace tiskových služeb v celé bankovní skupině ERSTE a dalších klíčových projektů nejen na českém trhu.
Dohled nad celým segmentem přímého prodeje je podle Skopového slov velkou výzvou: „Konica Minolta je leader na trhu. Chci utužit naše postavení a soustředit se na další rozvoj služeb v oblasti tvorby a správy dokumentů s přidanou hodnotou pro klienty tak, abychom náskok před konkurencí nadále utužovali.“