Konica Minolta motivuje své nejlepší prodejní partnery

27. 5. 2010 | TZ
Konica Minolta, jeden z lídrů českého trhu v oblasti profesionálních tiskových řešení, stejně jako v minulých letech ocenila své nejlepší prodejní partnery. Pod záštitou tzv. Top Clubu (elitního programu pro nejúspěšnější partnerské prodejce) tak letos zástupci oceněných firem v doprovodu vedení obchodu Konica Minolta odletěli na desetidenní zájezd do Tanzanie.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Brno, 24.5.2010 – Konica Minolta, jeden z lídrů českého trhu v oblasti profesionálních tiskových řešení, stejně jako v minulých letech ocenila své nejlepší prodejní partnery. Pod záštitou tzv. Top Clubu (elitního programu pro nejúspěšnější partnerské prodejce) tak letos zástupci oceněných firem v doprovodu vedení obchodu Konica Minolta odletěli na desetidenní zájezd do Tanzanie. V rámci zájezdu se zúčastnili safari v kráteru Ngorongoro a národním parku Serengeti, několik dní strávili také na exotickém ostrově Zanzibar.

Členství v Top Clubu mohou získat ti partneři, kteří se v daném fiskálním roce umístí na předních místech v jedné z pěti kategorií zaměřených na prodej sofistifikovaných tiskových řešení. Top Club byl vyhlášen i pro fiskální rok 2010, a to v kategoriích Nejvyšší dosažený celkový obrat, Nejvyšší prodaný počet barevných multifunkčních strojů formátu A3, Nejvyšší prodaný počet barevných bizhub printers strojů formátu A4, Nejvyšší dosažený obrat v prodeji Solutions a Skokan roku.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: