Kraft tajně odměňuje ty, kteří twítují o makarónech se sýrem

9. 3. 2011 | TAM
Jeden z významných výrobců potravin, společnost Kraft Foods, přichází se zajímavým konceptem, jak na sociálních sítích podpořit některé své produkty. Konkrétně na Twitteru bude odměňovat ty, kteří budou v twítech zmiňovat její makaróny se sýrem. Těmto uživatelům zašle speciální link - ten, kdo na něj klikne první, získá tričko a pět krabic makarónů.

Kraft Foods

Jeden z významných výrobců potravin, společnost Kraft Foods, přichází se zajímavým konceptem, jak na sociálních sítích podpořit některé své produkty. Konkrétně na Twitteru odměňuje ty, kteří v twítech zmiňují její makaróny se sýrem. Těmto uživatelům zašle speciální link - ten, kdo na něj klikne první, získá tričko a pět krabic makarónů.

S konceptem přišla agentura Crispin Porter + Bogusky, která dlouhodobě spolupracuje například s Microsoftem nebo Burger Kingem.

Jak dlouho kampaň poběží zatím není jasné. Stejně tak agentura ani klient zatím nezveřejnili ani dílčí výsledky. Kampaň byla ostatně ze své podstaty startována v úplné tichosti již před několika týdny. Nebýt hlasitého pozitivního ohlasu těch, kteří od Kraftu získali překvapení v podobě pěti balíků makarónů, pravděpodobně bychom o ní nevěděli vůbec.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: