Kterou variantu byste zvolili?

12. 2. 2016 | redakce
Asi to znáte. Uvádíte produkt na trh a vaše úvahy se zaseknou u jeho vizuální podoby. Pomožte s výběrem obálky knihy o psychologii ovlivňování a rovnou ji vyhrajte.

Asi to znáte. Uvádíte produkt na trh a vaše úvahy se zaseknou u jeho vizuální podoby. Přesně takové dilema nastalo při úvahách mé e-knize Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti.

Naštěstí existují komunity, které dokáží poskytnout cennou zpětnou vazbu, z toho důvodu jsem se rozhodl obrátit na laskavé čtenáře Marketing Journalu.

 

Hlasujte prosím na webu e-knihy, která obálka se Vám více líbí.

Hlasováním se zařadíte do soutěže o několik kusů e-knihy a o účast na seminářích (např. Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat, Trénink vyjednávání s vyjednavačem), jejich úplný seznam je vypsán na webu soutěže.

 

O autorovi článku:

Vít Prokůpek je profesionální vyjednavač a expert na psychologii ovlivňování. Pracuje na mezinárodní úrovni a školil profesionály z 32 zemí světa, školil ve více než 130 organizacích. Externě přednáší na šesti univerzitách.

sponzorovaný článek


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: