Kterou variantu byste zvolili?
Asi to znáte. Uvádíte produkt na trh a vaše úvahy se zaseknou u jeho vizuální podoby. Přesně takové dilema nastalo při úvahách mé e-knize Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti.
Naštěstí existují komunity, které dokáží poskytnout cennou zpětnou vazbu, z toho důvodu jsem se rozhodl obrátit na laskavé čtenáře Marketing Journalu.
Hlasujte prosím na webu e-knihy, která obálka se Vám více líbí.
Hlasováním se zařadíte do soutěže o několik kusů e-knihy a o účast na seminářích (např. Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat, Trénink vyjednávání s vyjednavačem), jejich úplný seznam je vypsán na webu soutěže.
O autorovi článku:
Vít Prokůpek je profesionální vyjednavač a expert na psychologii ovlivňování. Pracuje na mezinárodní úrovni a školil profesionály z 32 zemí světa, školil ve více než 130 organizacích. Externě přednáší na šesti univerzitách.
sponzorovaný článek