Kupi.cz věří obsahovému marketingu. Spouští online titul Kupimagazín.cz
Kupi.cz náležící pod Seznam.cz usnadňuje uživatelům především najít slevové nabídky online bez nutnosti fyzicky procházet letáky řetězců. Nyní chce svůj titul „Nákupní rádce" povýšit s projektem obsahového marketingu. Přichází s novým internetovým titulem s názvem Kupimagazín.cz. Ten přináší trendy v oblasti vaření, lifestylu i péče o domácnost, zaměřuje se na tipy na výhodné nákupy a čtenáři se díky němu dozví o nových akcích na Kupi.cz.
Kupimagazín.cz radí v oblasti lifestylu, kutilství i vaření a přináší tipy na kvalitní suroviny a cenově výhodné produkty. Čtenáři je mohou nakoupit ve slevových akcích, o kterých se dozví prostřednictvím odkazů směřujících na rádce Kupi.cz. „Nový Kupimagazín.cz je určený všem dospělým, kteří plánují každodenní nákupy. Ať už se jedná o produkty na vaření, do domácnosti, pro děti nebo další oblasti,“ uvedl Petr Miklík, manažer nákupního rádce Kupi.cz.
Zadavatelé mohou na Kupimagazín.cz využít standardní reklamní formáty. Ty jsou určené zejména inzerentům z oblasti FMCG. V nabídce nechybí trendy formáty programatické a nativní reklamy.
Linda Michalčíková
Titul má redakční tým v čele s šéfredaktorkou Lindou Michalčíkovou. Jeho součástí jsou také influenceři, jejichž úkolem je propojit Kupimagazín.cz se sociálními sítěmi a s mladšími lidmi, kteří se seznamují se slevovými akcemi primárně prostřednictvím internetu.
Šéfredaktorka Michalčíková dříve působila ve společnosti HP Tronic. Tam pracovala pět let na postu Event managera pro skupinu HP Tronic a její importní značky, mezi které patří i tradiční česká značka ETA nebo další brand švýcarské značky Valera. Pro ni zajišťovala eventy i komunikaci a PR.