La Degustation Online: Soutěže online – jak na ně
Seriál diskusních konferencí "La Degustation Online" pořádaný Asociací dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ v novém roce zahajuje večerem zaměřeným na téma využití online soutěží v marketingu a prodeji.
V neformální atmosféře diskusního večera se tentokrát bude hovořit o tom, jak účinný nástroj marketingu jsou online hry a soutěže. Tento formát je často brán jako jistá cesta k zapojení cílové skupiny. Všechno má ovšem svá „ale". Je si potřeba ujasnit, zda jsou tyto nástroje vhodné pro branding a kde je jejich hlavní propagační potenciál. Pomůže skutečně pořadateli jeho soutěž k upevnění jména a značky? Do jaké míry je vůbec možné prostřednictvím soutěží podpořit nákupní apetit zákazníků?
Pokud vás zajímá, jak nejlépe organizovat online soutěže pro klienty a jak se vyhnout případným slepým uličkám, pak si přijďte poslechnout příběhy, rady, zkušenosti a tipy přednášejících.
O tématu budou v krátkých přednáškách a v následné panelové diskusi hovořit digitální odborník z prostředí mediálních agentur a nyní Interaction Director v GroupM, Jan Suda, programátor / UI designér Viktor Bezděk ze SiteOne a Social Media Manager Eduard Piňos z Leo Burnett.
I lednová diskusní akce bude spojená s ochutnávkou vícechodového degustačního menu.
Uskuteční se v úterý 14.1.2014 od 18:00 v klubu Solidní Jistota na Praze 1. Zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz