Learn with Facebook. Nová platforma pro kariérní rozvoj a zlepšení dovedností nejen v oblasti digitálního marketingu
Facebook představil zcela novou platformu, Learn with Facebook. Jedná se o web pro kariérní rozvoj, kde uživatelé najdou online kurzy počínaje digitálním marketingem až po rady pro úspěšně zvládnutí pracovního pohovoru.
Začátkem tohoto roku se Facebook zavázal k zlepšení dovedností a trénování 1 milionu amerických vlastníků firem v oblasti digitálních dovedností do roku 2020. Pro úspěch na poli dnešní moderní konkurence v digitálním světě jsou tyto dovednosti nezbytné.
Spuštění platformy Learn with Facebook je jedním z kroků, které Facebook podniká pro usnadnění získávání zkušeností v relativně nových odvětvích, které se rozvíjejí každý den.
Jde tedy de facto o obdobu projektu Digital Garage od Googlu, které má ovšem již celosvětové ambice a najdete ho i v české jazykové mutace jako Digitální garáž.
Learn with Facebook není první službou, zlepšující orientaci na pracovním trhu. V roce 2017 Facebook spustil projekt Jobs on Facebook, který prý dosud pomohl najít lidem více než 1 milion pracovních míst.Kromě zveřejňování pracovních míst na svých stránkách mohou podniky sdílet své pracovní pozice ve skupinách a ještě lépe tak dosáhnout na potencionální zájemce o pracovní místo.
Fatima Saliu, Head of Policy Marketing a Sean O’Reilly, Mentorship Engineering Manager k uvedení Learn with Facebook dodali:
„Doufáme, že lidem, kteří se vydávají za novými objevy v oblasti kariéry poskytnou tyto svobodné zdroje podporu, kterou v dnešním digitálním prostředí potřebují.“
Lekce obsahují případové studie a osvědčené tipy od odborníků v odvětví. Můžete se pustit objevování nových tipů v oblasti content marketingu, digital storytellingu a zjistit, jak důležitou roli hraje v marketingu analytika.
Mezi nejzajímavější okruhy pro pokročilé, které Learn with Facebook nabízí patří právě výše zmíněné. Před každou lekcí je k dispozici malý „trailer“, který vás naláká na co všechno se můžete v dané lekci těšit. Lekce jsou interaktivní a doprovází je otázky, které vám pomohou udržet pozornost a postupovat dál.
Content marketing
Tato lekce vám zabere zhruba 8 minut a ukáže vám jak tvořit populární obsah, na který budou vaši sledující reagovat. Zkusili jste si někdy pro příspěvky připravit kalendář a podrobně rozepsat čemu se věnují? Pokud ne, s Learn with Facebook se do toho můžete ihned pustit.
Na konec se dozvíte jak správně a efektivně používat hashtagy. Lekce je rozdělena do menších částí. Na začátku se vždy dozvíte něco málo z teorie, poté je připravena ukázka z reálného prostředí (např. vzorový obsahový kalendář) a nakonec kvíz shrnující hlavní body.
Digital storytelling
V lekci věnované storytellingu se nejprve dozvíte co, že vlastně storytelling znamená a proč je pro budování značky důležitý. Jak připravit Stories na míru každé sociální sítí a jaké dovednosti potřebujete pro pracovní úlohy, jako je manažer digitálního obsahu, producent digitálního obsahu a manažer digitálního marketingu.
Důležitost analytiky v marketingovém prostředí
Analytika bývá občas neprávem přehlíženým elementem digitálního marketingu. V lekci věnované analytice se dozvíte jakým způsobem využívat nástroje pro měření dosahů a výsledků pro maximalizaci svých marketingových výsledků.
V prostředí Learn with Facebook najdete kromě lekcí pro pokročilejší i lekce věnované prvním krokům v prostředí online marketingu. Ať už jste tedy zkušenější či právě začínáte, mohlo by se jednat o povedený vzdělávací nástroj, který vám poskytne nejnutnější úvod či rozšíření vašich znalostí v rámci digitálního světa.
Zdroje: newsroom.fb.com, learn.fb.com