LinkedIn – nástroj pro váš business

4. 11. 2013 | PM

Jak využít LinkedIn pro marketingové účely firmy a jak na této síti efektivně budovat své osobní PR? To se dozví účastnici semináře LinkedIn – nástroj pro Vás business, který proběhne 14. listopadu v Brně.

O komunikaci na Facebooku toho bylo napsáno a řečeno přehršel. O sociální síti plné profesionálů se však tak moc nepíše. Přitom právě tato komunita představuje pro markéry velmi zajímavou cílovou skupinu – lidé jsou zaměstnaní a většinou se dle statistik řadí mezi „nejvyšší" a „vyšší střední příjmovou skupinu". Jak zde ovšem tuto „cílovku" efektivně zaujmout? A jde to vůbec? Nebo je LinkedIn jen místem pro budování osobní image? I to není samo o sobě samozřejmostí.

Na brněnském semináři vystoupí přední odborníci na problematiku prezentace na sociálních sítích a pokusí se nám neprobádanou oblast LinkedIn alespoň trochu přiblížit. Adam Zbiejczuk prozradí, proč je důležité na této sociální síti působit a jakým způsobem LinkedIn využít, aby byznys vzkvétal, a do čeho se raději nepouštět. Jenda Perla účastníky zasvětí do tajů efektivního budování vztahů (nejen) pomocí této sociální sítě a přidá pár tipů jak na networking v digitální době. A co na LinkedIn funguje a čeho se naopak vyvarovat, to prozradí Tomáš Baďura a Filip Dřímalka ve svých případových studiích.

Akce se koná ve čtvrtek 14. listopadu od 17:30 v hotelu Barceló v Brně. Jedná se již o druhý ročník této akce, první se těšil  hojné účasti v prostorách coworkingového centra HUB v Praze.

Registrace a detail akce je k dispozici na www.enforum.cz.

Štítky dokumentu: LinkedIn Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: