LinkedIn pracuje na anketách, nové prezentaci hashtagů i úpravě fotografií
Marketéři by na LinkedInu již brzy mohli mít nové možnosti, jak interagovat se svými fanoušky. Jane Manchun Wong v rámci back-end části LinkedIn objevila hned několik funkcí, na kterých tato platforma pracuje.
Jednou z nich je tvorba anket. Ankety by měly být k dispozici klasicky při tvorbě příspěvků. Uživatelé budou moci napsat konkrétní otázku a přidat až 4 možné odpovědi, pro které budou lidé hlasovat.
Zdroj: Twitter Jane Manchun Wong
Při tvorbě ankety budete moci zvolit dobu, po kterou bude aktivní, a uveřejníte ji jako klasický příspěvek. Ankety by měly být k dispozici jak na počítači, tak na mobilních telefonech, a bude možné je vytvářet i ve Skupinách.
Ankety byly dostupné již dříve v rámci Skupin, nicméně v roce 2014 je LinkedIn zrušil. Nyní by se tedy měly navrátit a mohou být zajímavým zdrojem dat pro správce Stránek i Skupin.
Prozatím LinkedIn nevydal oficiální vyjádření, kdy a případně komu budou ankety k dispozici.
Nová prezentace hashtagů
Další z připravovaných novinek je věnována hashtagům.Konkrétně jejich prezentaci. Tato nová varianta by k vybranému hashtagu měla zobrazovat delší související konverzaci. Zmíněná forma prezentace by měla být k dispozici v rámci desktopu.