LinkedIn představil CTA tlačítka pro Stránky. Mají spolu s dalšími funkcemi zvýšit zapojení komunity
Pokud má vaše firma profil na sociální síti LinkedIn, jistě se snažíte vyvolat engagement své komunity. Možná chcete otevřít diskusi se svými fanoušky, přimět je k zahájení konverzace nebo k jakékoliv jiné akci. Ne vždy to jde ale podle vašich představ. Aktuálně je na zmíněné platformě přes 34 milionů Stránek a přes 630 milionů aktivních uživatelů. A nyní LinkedIn představil nové funkce, které mají pomoci Stránkám právě se zvýšením zapojení svých komunit.
Tlačítka s výzvou k akci
LinkedIn rozšířil možnosti tlačítek s výzvou (tzv. Call to action), které se zobrazují v hlavičce Stránky. Kromě klasického „Sledovat” přibyly následující možnosti:
● Contact us (Kontaktujte nás)
● Learn more (Zjistěte více)
● Register (Registrujte se)
● Sign up (Přihlaste se)
● Visit website (Navštivte webovou stránku)
Díky těmto tlačítkům můžete více oslovit návštěvníky vaší Stránky a přimět je k relevantní akci. Navíc ve svém přehledu Stránky rovnou zjistíte, kolik uživatelů tato tlačítka reálně prokliklo.
Komunitní hashtagy
Nově také můžete propojit svou Stránku s relevantními hashtagy. Stačí navolit až 3 hashtagy a následně jménem Stránky komentovat feedy, ve kterých se vybrané hashtagy zobrazí.
Upravujte LinkedIn stránku odkudkoliv
Novinkou, která potěší jistě mnohé administrátory, je mobilní rozhraní pro editaci. Nyní mohou publikovat příspěvky odpovídat i editovat Stránku, ať jsou kdekoliv. Stačí mít k dispozici chytrý telefon.
Ačkoliv je k dispozici mobilní editorské rozhraní, tak předešlé novinky (tedy rozšířené možnosti CTA a hashtagy) jsou prozatím k dispozici jen na desktopu.
Na přehled jednotlivých funkcí se můžete podívat ve videu níže.
Rishi Jobanputra, produktový manažer na LinkedIn uvedl, že plánují uveřejnit nové funkce každého čtvrt roku. Uvidíme tedy, jakým směrem se bude tato profesní platforma dále ubírat.
Kam dál?
LinkedIn se v posledních měsících snaží co nejvíce zalíbit svým uživatelům. Přidal proto Reakce, sdílení PDF dokumentů, označování lidí na fotografiích či posílání videozpráv. Tyto nové nástroje mají pomoci při zahájení konverzace a budování komunit.