LinkedIn radí: 6 způsobů, jak využít Stories pro propagaci vaší značky

11. 5. 2021 | Lucie Životská
Formát Stories si již podmanil Instagram a Facebook, ale má své výhody i ve firemní komunikaci. Podívejte se na tipy, které sdílí pro své Příběhy LinkedIn.

Stories na LinkedIn nepatří, bouřili se někteří konzervativci při zavedení této novinky na sociální síť pro profesionály. Formát krátkých videí stvořený primárně pro obrazovku mobilních telefonů vám ovšem dává šanci, jak představit vaši značku osobněji a přiblížit ji zákazníkům zábavnější formou. LinkedIn nyní sdílí tipy, jak na to. 

 

1.   Vzdělávejte své publikum 

Vzhledem k zaměření této sociální sítě a jejímu profesionálnímu nádechu LinkedIn zcela logicky radí, abyste prostřednictvím Stories své publikum vzdělávali. Můžete tak učinit skrze sdílení novinek z vašeho oboru nebo informací z (odborných) průzkumů. Ideálně pak můžete též označit relevantní osoby ve vašem oboru (nejlépe s dobrým dosahem a hodně sledujícími). Tím zvýšíte svoji kredibilitu. Označování zde funguje stejně jako v klasických příspěvcích s pomocí “@”. 

Například Adove takto velmi chytře využívá data z vlastních průzkumů týkající se jejich produktů. A jednoduše tak podporují zájem o vlastní produkty. Důmyslné je také rozdělení informací na vícero obrázků, které se stejně jako u FaceBooku řadí za sebou. Sdělení tedy zůstane celé, ovšem je přehledné a udrží pozornost čtenáře déle. Adobe Documents Cloud například sdílející novinky nejen o e-podpisech z jeho Adobe Digital Insights Report. 

LinkedIn Stories: vzdělávejte své publikum

 

2.   Propagujte vaše produkty (ale s rozumem!) 

Zde logicky navazujeme na předešlý příklad Adobe. Stories představují příležitost prezentace vašich produktů. Ovšem spíše se zde zaměřte na nové funkce produktu, nebuďte až moc prodejní a nepleťte si Stories čistě s reklamou. Přece jen i zde chcete budovat důvěryhodnost a vztah s vašim publikem a ne se jen chvástat. Za vaším příspěvkem musí stále být přidaná informační hodnota. 

Společnost Squarespace, která se zabývá budováním a hostováním webových stránek, takto upozornila na svojí novou službu “Select”.

 LinkedIn Stories: propagujte vaše produkty (ale s rozumem!)

 

3.   Lidský přístup

Snaha přiblížit se svým (potenciálním) zákazníkům a personalizovat značku se určitě vyplácí i u Stories. V době covidové se například množily fotky z homeofficů a pozdravy z narychlo zřízených domácích kanceláří. Právě takové příspěvky posilují sounáležitost a vaši komunitu. 

LinkedIn tento přístup ukazuje na příkladu Ernst & Young (mezinárodní síti poradenských společností), která nabídla prostor svých Stories svým stážistům, kteří je pak plnili velmi přirozenými příspěvky. Jak vypadaly se můžete podívat níže. 

Sdílejte tento článek:
Podobné články: