LinkedIn rozšiřuje Success Hub o užitečné informace pro marketéry
LinkedIn v současné době využívá přes 630 milionů uživatelů a má na něm profil více než 30 milionů firem. Tato sociální síť tak má k dispozici řadu dat, která se nyní rozhodla zpřístupnit marketérům. Činí tak skrze nové rozhraní s názvem Insights(analýzy, pozn. redakce) a Research (prozkoumání) nástroje. Tyto nové možnosti jsou k dispozici v rámci platformy Success Hub a mají pomoci marketérům ještě více rozpracovat své strategie pro sociální sítě a vycházet z podložených informací. Nově tak získají rozšířená data týkající se fanoušků, jednotlivých oblastí podnikání i reklamy.
Informace o uživatelích
Tato data v rámci sekce People Insights nabízí bližší informace o uživatelích na LinkedIn a způsoby, jak je nejlépe oslovit. Můžete si například zvolit, že vás zajímají informace o vlastnících malých podniků. Následně se tak mimo jiné dozvíte:
● odkud tito uživatelé pochází,
● s jakým obsahem nejčastěji interagují,
● jaké mají dovednosti,
● jaké influencery a firmy sledují.
Data o odvětví
V této sekci s názvem Industry Insights najdou marketéři informace věnované jednotlivým oblastem trhu. Mezi nimi i informace o finančních službách, technologiích či zdravotní péči. Dále zde jsou:
● články shrnující cenné B2B marketingové trendy,
● studie o leadershipu a jeho prokazatelném dopadu na různé segmenty publika a kupující.
Tipy pro reklamu
V rámci reklamních tipů (v sekci Advertising Insights) se marketéři mimo jiné dozví, jak nejlépe pracovat s reklamou na LinkedIn a jak vyhodnocovat získaná dat a. Dále jsou zde k dispozici:
● články věnované nejúčinnějším reklamním strategiím,
● ukázky, jak s reklamou pracují různé značky,
● průzkumy a rady ohledně sladění prodejních a marketingových strategií.
LinkedIn k poskytovaným informacím uvedl:
„Víme, že s tolika údaji může být obtížné vybrat ty nejcennější informace pro vaše potřeby. Proto jsme nadšeni, že můžeme představit stránku Insights a Research, pomocí které budete moci podpořit svou marketingovou strategii v sociálních médiích na základě komplexních poznatků o publiku, odvětvích a reklamní síti LinkedIn.”
Poskytnutá data tak nabízí zdroj informací o všech oblastech platformy LinkedIn. Pro firmy, které zde budují svůj brand, vztahy s uživateli či vytváří reklamu, tak budou získané poznatky velmi užitečné.
Zdroje: Wersm, Social Media Today, LinkedIn