LinkedIn spouští remarketing na základě zhlédnutí videa či otevření formuláře
LinkedIn představil nové reklamní formáty, které mohou jeho inzerenti využívat. Zmíněné formáty mají pomocí remarketingu oslovit uživatele, kteří buď zhlédli konkrétní video nebo otevřeli formulář generující leady (lead generation form). A primárně je využijí inzerenti, kteří pracují s LinkedIn Audience Network.
Díky rozšířeným možnostem cílení tak budou moci značky ještě více specifikovat svou reklamu a přiblížit se s ní vybraným uživatelům. Například pokud budou cílit reklamu na lidi, kteří zhlédli 75 % zvoleného videa, mohou jím následně nabídnout registraci na akci, která bude na video navazovat.
Obdobná myšlenka se týká i uživatelů, kteří otevřeli formulář, ale již jej nevyplnili. Projevili tedy určitý zájem, ale svou aktivitu nedokončili. A právě tuto skupinu mohou inzerenti opět oslovit s tematicky související reklamou.
Podle Marit van der Louw, marketingové specialistky z TOPdesk, tyto nové možnosti cílení přináší pozitivní výsledky. Ke kampaním uvedla:
„Nové možnosti remarketingu pro formuláře a videa nám umožňují dokončit komplexní strategii, kterou využíváme na LinkedIn. Od doby, kdy jsme začali využívat tyto nové remarketingové funkce, tak se naše míra konverze zvýšila o 20 %, zatímco naše náklady na konverzi se snížily o 24 %.”
S pozitivním hodnocením se připojil i seniorní marketér Morten Jensen ze značky Jabra, která se specializuje na audio a video vybavení. Dle něj je proklikovost z těchto kampaní 2× až 3× vyšší v porovnání s ostatními typy cílení.
Inzerenti již dříve využívali síť LinkedIn Audience Network pro sdílení sponzorovaného obsahu do aplikací a webů třetích stran. Touto cestou mohli oslovit cílové publikum i za hranicemi sociální sítě pro profesionály. Nyní mohou navíc své kampaně přizpůsobit vybraným důvěryhodným aplikacím a vydavatelům. Mezi ně patří například Flipboard, Microsoft News a MSN. Dle vyjádření LinkedIn tak mohou dosáhnout až o 25 % většího oslovení vybraných uživatelů.
LinkedIn navíc uvedl, že je důležitější víc než kdy jindy, aby značky oslovily a zapojily publikum, které je důležité pro jejich podnikání. Snížené marketingové rozpočty a měnící se obchodní potřeby znamenají, že jsou značky pod větším tlakem a potřebují využít rozpočet co nejefektivnějším způsobem.
Tyto možnosti cílení budou k dispozici v rámci Správce kampaní a to během následujícího měsíce.