LinkedIn spouští vzdělávací platformu LinkedIn Marketing Labs
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Reklamní možnosti LinkedInu se postupně rozšiřují. I proto přichází sociální síť pro profesionály s vlastní vzdělávací platformou nazvanou LinkedIn Marketing Labs.
LinkedIn ji uvádí těmito slovy:
„S LinkedIn Marketing Labs máte přístup k výběru kurzů vysvětlujících, jak vytěžit marketingové nástroje na LinkedInu k navýšení dosahu a engagementu s profesionály. Pokud se chcete naučit více o strategiích jak nakopnout obchod tam, kde se dělá byznys, LinkedIn Marketing Labs jsou pro vás to pravé.“
LinkedIn Marketing Labs nabízejí několik vzdělávacích cest, které byly vytvořeny experty přímo z LinkedIn a mají být užitečné nehledě na segment, v kterém podnikáte.
Mezi kurzy, které zahrnují text i video, naleznete:
- Využívání cílení reklam na LinkedIn
- Reporting a analytika LinkedIn reklam
- Vytvoření (full-funnel) obsahové marketingové strategie na LinkedIn
- Využívání LinkedIn pro zvýšení povědomí o značce
- Využívání LinkedIn pro Lead Generation
Jednotlivé kurzy jsou časově středně náročné, jejich samotné projití může zabrat 45 minut i více. Jistým limitem může být to, že na rozdíl například od mnoha vzdělávacích materiálů Facebooku nebo Googlu nejsou v češtině, a slušná angličtina je tak nutnou podmínkou.
Do kurzů v rámci LinkedIn Marketing Labs se můžete přihlásit přes svůj LinkedIn účet.