LinkedIn uvedl nové tlačítko a filtr, které mají zvýšit šance uchazečů o zaměstnání
Zdroj: LinkedIn
LinkedIn nově usnadní získávání doporučení od vašich kontaktů, které může oslovit potenciálního zaměstnavatele. Od tohoto týdne je totiž na zmíněné sociální síti nové tlačítko s názvem Ask for a Referral (Požádat o doporučení, pozn. redakce), které umožňuje právě to.
Ať už se chcete ucházet o konkrétní pozici nebo vás zaujala pracovní nabídka v určité společnosti, pokud znáte někoho, kdo v ní už pracuje, tak máte o krok blíže k úspěchu. Stačí, když daný kontakt předá doporučení na vaši osobu na personální oddělení, a máte již jednu nohu ve dveřích vedoucích do nového zaměstnání. Uchazeči, které doporučí stávající zaměstnanci ve firmě, mají dle LinkedInu 4x vyšší šanci, že se jim náboráři ozvou nazpět.
Ask for a Referral umožňuje konkrétně:
-
Vyhledat pracovní nabídky firem, ve kterých již někoho znáte. K tomuto vám poslouží filtr v LinkedIn Jobs , který nese název In Your Network
-
Snadno požádat o doporučení pomocí zmíněného tlačítka právě u pracovních nabídek, u kterých již znáte konkrétní lidi
-
Poskytuje doporučení, jak nejlépe napsat zprávu s žádostí o doporučení a konkrétní příklady
Jak tato funkce vypadá, se můžete podívat níže
Díky novému filtru zjistíte, jaké jsou otevřené pozice ve firmách, ve kterých již máte své známé. A ti vás tak na ně mohou pomocí Ask for a Referral snadno doporučit.
LinkedIn chce pomocí těchto kroků více propojit svou komunitu a umožnit lidem, aby úspěšně našli svá nová zaměstnání.