Marketing Challenge Forum: All B2B

4. 9. 2014 | Petr Michl
B2B marketing je často opomíjená disciplína. O to větší výhodu má ale ten, kdo ho dobře ovládá. Letošní Marketing Challenge Forum vám může dát potřebný náskok.

Jaké jsou aktuální trendy v B2B? Na jaké akce stojí za to zvát své obchodní partnery? Je více v kurzu Pražské jaro nebo Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary? Na tyto a další otázky se dozvíte odpovědi na tradiční akci Marketing Challenge Forum pořádané společností top vision. Letos se koná již 7. října v pražském klubu Lávka.

Exkluzivně pro tuto akci je pořádán ve spolupráci s agenturou STEM/MARK specializovaný výzkum „Smyslupnost akcí a trendy v B2B marketingu očima manažerů". Kromě prezentace výsledků výzkumu je program nabitý aktuálními tématy z oblasti B2B marketingu, na který je celý letošní ročník zaměřen. A vystoupí opravdu ti nejpovolanější s praktickými případovými studiemi a ukázkami B2B marketingových kampaní.

Carlo Capalbo představí možnosti sponzoringu Pražského mezinárodního maratonu a jeho přínos pro B2B marketing, za druhou stranu vystoupí zástupce jednoho z hlavních partnerů maratonu, Jan Čermák z Volkswagenu.

Dále se v sekci B2B marketing a sportovní akce představí neméně silný spíkr, a sice Marek Tesař, který dlouhá léta působil ve vedoucích pozicích agentury Ogilvy. Následovat bude blok zaměřený na on-line marketing, kde vystoupí s reálnými případovými studiemi specialista na on-line Petr Macek, Jiří Cívka z Generali a Michal Rybář z Makra.


Ředitelka marketingové komunikace Air Bank, Karolína Šrámková, na minulém ročníku Marketing Challenge Forum.

Pokud na naopak tápete v tom, kde získat kvalitní databáze, nenechte si ujít case study Přemysla Nikrmajera z Bisnode. Jak měřit návratnost marketingových investic se dozvíme od Vladimíra Buťi z Mediatelu. Jak si poradit pomocí nových technologií s tím, když zákazníci hledají Vás, prozradí Jaroslav Holý z Imperu se svým příspěvkem ,, B2B data - a co když zákazníci hledají vás?".

Organizování B2B veletrhů je čím dál horší a důležití lidé chodí na B2B akce méně a na kratší dobu. I za této situace ale lze získat potřebné kontakty a připravit prostor pro důležitá setkání. Své tipy vám prozradí odborník na měřitelnou B2B komunikaci, Roman Frkous.

B2B marketing je často opomíjená disciplína. O to větší výhodu má ale ten, kdo ho dobře ovládá. Letošní Marketing Challenge Forum vám může dát potřebný náskok.

Kdy: 7.10.2014
Kde: Klub Lávka

Registrujte se ZDE Právě teď nyní možnost přihlášení za early birds cenu 4 900 Kč. Více informací naleznete na webu akce www.marketingforum.cz

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: