Marketing Challenge Forum: Myslete jako zákazník
Když se na začátku řekne, co je špatně, pročistí se vzduch. Přesně tento účel splní první řečník konference Marketing Challenge Forum kritik české reklamy Vilém Rubeš a.k.a. Bigvilik. Poté budou převládat případové studie a příklady dobré praxe z českého marketingu - to vše přímo od zdroje, od marketingových manažerů úspěšných firem. Akce organizovaná společností top vision se bude konat již za necelý měsíc, 10. října.
Klíčová témata konference:
- O ZÁKAZNÍCÍCH s Vilémem Rubešem
- Obchod a marketing ruku v ruce - utopie?
- Nová doba marketingu - Jak na novodobého ZÁKAZNÍKA?
- Jde to i levně!
- Kouzlo úspěšného direct marketingu
- Efektivní využívání médií
- Ukázky B2B marketingových strategií
„Otvírák" Viléma Rubeše bude zaměřen na zákazníky. Právě na ně, podle jeho názoru, čeští marketéři paradoxně často zapomínají. V mnoha společnostech dochází v současné době k tlaku na zeštíhlování marketingových oddělení. Cestou je pak často propojování marketingových a obchodních oddělení, někde dokonce i převádění pravomocí marketingových oddělení pod obchod. Jak je tomu v Zentivě? O často komplikovaných vztazích mezi obchodním a marketingovým oddělením pohovoří marketingový ředitel Zentivy Richard Nagy. Nová doba marketingu, kdy se zdá, že tradiční off-line reklama již nefunguje, přináší výjimečné výzvy. Jak se s nimi vypořádat poradí ředitelka marketingové komunikace Karolína Šrámková z Air Bank. Krátí Vám vedení marketingové rozpočty? Tomáš Zdražil, Marketing Communication Manager z DLH Express nabídne praktické a cenné rady, které pomůžou zeštíhlit marketingový rozpočet tak, aby neutrpěla efektivita jednotlivých marketingových kampaní.
Vilém Rubeš letos použije svou hůl na špatnou reklamu a marketing na Marketing Challenge Forum
Konkrétní případové studie a „best practices" budou hlavním stěžněm odpoledního programu. Lenka Šilerová, Executive Director ze společnosti Ipsos Loyalty, vysvětlí, proč se podle ní Net Promoter Score stal velkou výzvou pro marketéry a zároveň i přiblíží konkrétní zkušenosti několika firem s tímto nástrojem.
Se svým příspěvkem dále vystoupí marketingový ředitel společnosti ETA, Tomáš Fiala. Manažerka marketingu Jana Zahradníčková pro změnu prozradí, jakou taktiku k nákupu médií mají ve Slevomatu. S velmi zajímavou ukázkou personifikované kampaně vystoupí Andrea Černáková, CRM manažerky společnosti BMW. Společnost zákazníkům zaslala video, které obsahuje klientovo jméno a vůz, v další fází z něj dokonce udělala hrdinu knižního románu. Na závěr fóra představí Šimon Antropius, který vede marketing 2N TELEKOMUNIKACE, tři ukázky reálných B2B marketingových strategií.
Kdy: 10. října 2013
Kde: Konferenční centrum GreenPoint
Další informace naleznete ZDE
Pro přihlášení využijte tento odkaz