Marketing Challenge Forum: záleží na zkušenostech
Ilustrační obrázek, zdroj: www.topvision.cz |
Zajímá vás, jakým způsobem se mění strategie, plány a organizace firemního marketingu? Chcete si nechat poradit od zahraničních marketérů? Nebo získat orientaci v aktuálních marketingových a business trendech? Pak nesmíte vynechat jednu z nejvýraznějších akcí tohoto podzimu. Tou je Marketing Challenge Forum, které se uskuteční za dva měsíce - 7. 10. 2010 v hotelu Park Holiday v Benicích u Prahy. Pořadatelem akce je společnost topvision a Marketing Journal je mediálním partnerem. Kdo se navíc chce zdokonalit v profesionální mediální komunikaci, ten se může zdržet ještě na navazující workshop, jež proběhne 8. 10. 2010 deset a který povede Štěpánka Duchková.
>> Pozvánku na akci si můžete stáhnout zde (PDF) <<
Marketing Challenge Forum umožňuje načerpat nové inspirace, podněty a kreativní impulzy pro marketingové aktivity a marketingovou strategii při dosahování výsledků na produktové i podnikové úrovni. Letošní fórum se zaměřuje zejména na sprostředkování podnětů pro marketing v době tlaku na náklady, měření efektivity aktivit a éře změn. Kompletní program fóra je možné nalézt zde, program pro workshop zde a závaznou přihlášku je možné vyplnit tady. Pro více informací navštivte stránky společnosti topvision.
Klíčová témata letošního ročníku
- Jak se mění strategie, plány a organizace firemního marketingu
- Zahraniční marketingové zkušenosti
- Nové marketingové (a business) trendy – inspirace, inovace
- Hledání příležitostí a tlak na souhru marketingu a prodeje
- Ukázky případových studií
Vystupující a moderátoři
Jiří Vokáč Čmolík, creative director, 1. Incentivní ... královská motivace!
Martin Jaroš, ředitel marketingové komunikace, T-mobile
Dalibor Komárek, marketingový ředitel, ALPINE PRO
Miloš Mach, ředitel marketingu a komunikace, Siemens
Roman Stolejda, ředitel divize Region, Mladá fronta
Jasna Sýkorová, vedoucí propagace a marketingu programu Zelená úsporám, SFŽP
Michal Štádler, marketingový ředitel, Tesco Stores ČR
Karolína Topolová, viceprezidentka, AAA Auto
Michal Tůma, marketingový ředitel, INVIA.CZ
Vanda Wolfová, regionální ředitelka pro region EMEA, Ogilvy