Marketing Festival se letos zaměří na strategie. Pozvánku do Prahy přijal Avinash Kaushik
Marketing Festival se letos uskuteční 9.–10. listopadu v Kongresovém centru v Praze. Na jubilejním pátém ročníku konference vystoupí tři nejlepší přednášející z předchozích let a šest dalších osobností světového marketingu. Hlavní hvězdou programu bude Avinash Kaushik, světová ikona digitálního marketingu a webové analytiky. Výrazný prostor dostane přednáška SEO experta Randa Fishkina (Moz), klasickou reklamu pak bude obhajovat Bob Hoffman alias Ad Contrarian. Celkem nabídne pražská premiéra Marketing Festivalu 9 přednášek, 50 workshopů a historicky největší návštěvnickou kapacitu.
Kromě přesunu do Prahy prošel aktuální ročník Festivalu zásadní úpravou konferenčního schématu. Všech devět speakerů vystoupí v jednom hlavním přednáškovém dni. Zakladatel akce Jindřich Fáborský vysvětluje, proč tomu tak bude:
„Letošní Marketing Festival bude kompaktnější a vědomostně hutnější. Po zkušenostech z loňských let se vracíme ke kořenům. Pozvali jsme jen speakery, kteří mají špičkové know-how, a zároveň je dokáží publiku adekvátně předat. Hlavním kritériem výběru tak byl balanc vysoké informační hodnoty a nadstandardních prezentačních dovednost.“
Přestože na konferenci vystoupí méně přednášejících než v minulých letech, v kombinaci většího počtu workshopů a účasti světově uznávaných osobností bude line-up nejsilnější v její historii.
Obsahově se konference více zaměří na strategické myšlení. „Úroveň technických znalostí celosvětově stoupá a podstata marketingového úspěchu dnes leží hlavně v propojování různých postupů a jejich zasazování do kontextu. Proto se chceme v přednáškách zaměřit na praktické příklady využití jednotlivých taktik v širším rámci,“ dodává Fáborský.
Avinash Kaushik na Marketing Festivalu v roce 2014. Zdroj: Marketing Festival
Nejočekávanější přednášku přiveze do Prahy Avinash Kaushik, autor legendárního See, Think, Do, Care frameworku. Zajímavým zpestřením bude vystoupení Boba Hoffmana, neúnavného kritika digitálu známého pod přezdívkou Ad Contrarian. Zcela jiný pohled na obor pak nabídne Dr. Bradley Vines, jedna z nejrespektovanějších osobností neuromarketingu.
Rand Fishkin natáčí pravidelné páteční Whiteboard Friday. Pokud se chcete rychle zvýšit znalosti SEO, neměla by vám tato videa uniknout.
Na akci také vystoupí odborník na search marketing Rand Fishkin (Moz), CRO expert Oli Gardner a UX designerka Kim Goodwin. Seznam zahraničních hostů doplní kreativec a autor virálních kampaní Joe Wade. Jediným dosud ohlášeným českým zástupcem v hlavní programu bude link builder Filip Podstavec.
Předprodej vstupenek na konferenci bude spuštěn 14. března v 10:00 na www.marketingfestival.cz. Cena vstupenek je 5 990 Kč (bez DPH) a prodej proběhne v jedné vlně. Cena zahrnuje hlavní konferenční program, simultánní překlad přednášek do češtiny a vstup na tři doprovodné večerní párty. Účastníci konference se také budou moci přihlásit na placené workshopy, které se budou věnovat taktikám a ovládnutí moderních marketingových nástrojů.
Řečníci:
Digital Marketing Evangelist | Google
Téma přednášky: strategie
Avinash Kaushik v roce 2014 uchvátil publikum Festivalu svým See, Think, Do, Care frameworkem. Jeden z nejuznávanějších online marketérů a zároveň autor bestsellerů o webové analytice se na konferenci vrátí se zbrusu novou přednáškou.
Wizard of Moz | Moz
Téma přednášky: search
Fishkin není jen uznávaným expertem na Search. Má za sebou i celou řadu úspěšných dobrodružství v byznysu, jako založení a vybudování notoricky známého SEO impéria Moz. V současné době se také věnuje mentoringu a pomáhá růst startupům.
Co-founder | Unbounce
Téma přednášky: CRO
Sympatický Kanaďan má obdivuhodnou schopnost přetavit své hluboké znalosti problematiky CRO do strhující přednášky. Jeho prezentace slibuje řadu užitečných rad k landing pages a výkonosti webů.
The Ad Contrarian
Téma přednášky: strategie
Autor uznávaného blogu 'Ad Contrarian' patří k velkým obhájcům klasické reklamy. V minulosti tvořil kampaně pro pro McDonald’s, Toyotu či Bank of America. Na vystoupení k tématu The Golden Age of Bullshit' podrobí kritice současný svět online marketingu a poukáže na jeho nejčastější mýty.
Bob Hoffman
Founder | Marketing Miner & GetFound
Téma přednášky: link building
Filip Podstavec patří mezi nejtalentovanější české marketéry. V roce 2014 ohromil publikum Marketing Festivalu svou pečlivě připravenou a energickou přednáškou. Od té doby stihl postavit na nohy svůj nový startup a prosadit se svými link buildingovými technikami na asijských trzích.
VP of Product & UX | PatientsLikeMe
Téma přednášky: UX Research
Kim má přes dvě dekády zkušeností v oblasti UX výzkumu a její kniha, 'Designing for the Digital Age', se stala výchozím bodem pro všechny designéry, kteří kdy uvažovali o Human-Centered Designu. Mezi její klienty patřily startupy o pár zaměstnancích i obrovské nadnárodní firmy.
Filip Podstavec na Marketing Festivalu 2014. Zdroj: Marketing Festival
Head of Neuroscience | Nielsen
Téma přednášky: Neuromarketing
Dr. Vines vede Neuroscience tým v Nielsenu, jedné z nejrespektovanějších výzkumných agentur na světě. Na Marketing Festivalu se s publikem podělí o výsledky nejpokročilejších spotřebitelských výzkumů, ke kterým přidá i několik případových studií.
Co-founder and MD | Don't Panic
Téma přednášky: Advertising
Joe Wade se vyzná v anatomii virálů. Jeho kreativní agentura Don't Panic je zodpovědná za jedny z nejúspěšnějších reklamních kampaní poslední dekády a vysloužila si množství oborových cen. Jeho přednáška poradí, co reklama potřebuje k tomu, aby se stala přirozeně virální a přinesla hodnotu vaší značce.