Marketing Management láká na Kena Segalla, tvůrce kampaně „Think Different" pro Apple
Letošní mimořádně nabitý program kongresu Marketing Management (Palác Žofín, 14. 5. 2013) již oslovil na 150 účastníků, zejména fanoušků společnosti a produktů Apple, kteří se těší na setkání s hlavním řečníkem.
Je jím Ken Segall, tvůrce slavné kampaně „Think Different", který více než 12 let úzce spolupracoval se Steve Jobsem. Je také například původcem názvů produktů Apple s „i" před jejich jménem. Představí 10 základních principů jednoduchosti, jež vedly k úspěchu společnosti Apple, a všem zájemcům podepíše svoji nejnovější knihu Insanely Simple (dárek pro účastníky).
I další části programu ovšem nebudou do počtu. Úvodní část dne se bude věnovat gamifikaci. O inspiracích hravým marketingem z české a slovenské domoviny budou diskutovat Vít Baloušek z Good Ideas a z Petr Šebo z TheMarketers.biz. Jak zábavou a zážitky získat a udržet klienty, poradí slovenský podnikatel roku 2011, Luboš Fellner z Bubo Travel Agency. Ochutnávku hravé kreativity z Prague International Advertising Festival představí ředitel této mezinárodní reklamní soutěže, Marek Hlavica.
V bloku o důležitosti jednoduchosti budou sekundovat Kenu Segallovi i další zahraniční řečníci. Kreativní akcelerátory marketingové komunikace představí Ravid Kuperberg z Mindscapes Israel. Blok bude řídit CEO Havas Worldwide New Europe, Gilles Bérouard.
V diskuzních panelech pak budou moci návštěvníci načerpat inspiraci od zástupců řady českých kreativních a hravých značek třeba od marketingového ředitele Kofoly, Tomáše Vlasáka, nebo od Tomáše Liptáka, který stejnou pozici zastává v pivovaru Bernard.
Kongres vyvrcholí společenským večerem spojeným s vyhlášením výsledků žebříčku Agentura roku 2012. Za zvýhodněných podmínek je možné zakoupit Agenturní stůl na den i na večer. Počet agenturních stolů je omezen a kapacita sálu se rychle plní, neodkládejte prosím své přihlášení! Uzávěrka je již za týden dne 30. 4.
Podívejte se na kompletní program.
Registrujte se ZDE.