Marketing With Love: přichází 2. ročník marketingové konference dělané s láskou
- Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
- Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
- Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
- Jak prosazovat obsah do médií?
Po minulém velmi úspěšném ročníku konference Marketing With Love na téma "Jak dělat marketing, když PPC nestačí?" přichází tato událost opět. A to symbolicky 14. února na svatého Valentýna, svátek lásky a zamilovaných. Tentokrát se bude konference, jejíž výtěžek jde na dobrou věc, snažit odpovědět, zdali je lepší honit se za nákupy, nebo za sny.
Konference je určena nejen pro marketingové a e-commerce manažery, kteří chtějí dělat marketing jinak a lépe, ale i pro manažery firem, kteří chtějí porozumět a lépe komunikovat se svými marketingovými specialisty nebo agenturami. Oproti všem ostatním je rozdílná v tom, že její kapacita je pouhých 140 míst, což všem účastníkům přináší mnohem intenzivnější zážitek z celé dvoudenní akce. První den je zaměřený na přednášky a pro oživení celého programu bude probíhat i panelová diskuse. Druhý den bude patřit čistě workshopům, které ve většině případů povedou samotní řečníci. Tento koncept umožní účastníkům debatovat s experty, proniknout hluboko do jednotlivých problematik a vyzkoušet si veškerou nasbíranou teorii v praxi. Výtěžek z celé konference věnují organizátoři Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové Restart.
Mezi řečníky vystoupí celkem 8 expertů a jde jak o neotřelé osobnosti, které se v marketingu pohybují i desítky let a na přednáškách nevystupují příliš často, tak i zvučná jména známá každému, kdo se v oblasti marketingu již nějaký ten pátek pohybuje.
Na 2. ročníku vystoupí skvělí řečníci, mezi kterými je Martin Jaroš , který za námi přiletí z Kataru a jehož reklamy zná asi každý kdo někdy zapnul televizi, Michal Pastier,spolumajitel a kreativní ředitel reklamních agentur Zaraguza a branding studia GoBigname se za námi přijede podívat ze Slovenska a Tomáš Havryluk , místopředseda představenstva Alza, který řídí veškeré strategické projekty - od HR až po internetový marketing, přicestuje z planety Alza. Matěj Matolín , jeden z nejlepších recruiterů v ČR, který řeší nábor lidí od Silicon Valley po Českou republiku. Václav Pavlečka , který své marketingové zkušenosti získával od New Yorku po České republiku a nyní vede startupový fond Air Ventures. Nesnažíme se sbírat co nejširší seznam jmen hvězdných řečníků a kvůli tomu jsme se rozhodli vzít 3 řečníky z loňského roku, mezi kterými je marketingový expert Josef Havelka, Jakub Horák , který například vymyslel heslo “Pomáhat a chránit” a Jan Řehák, expert na tvorbu komunikačních konceptů a mediální plánování.
„Našim cílem je vytvořit co nejpřínosnější marketingovou konferenci pro její návštěvníky a ne chytit co nejvíc Pokémonů. Proto nám nevadí oslovovat řečníky z loňských ročníků,” vysvětluje svoje záměry Radek Doležal, předseda organizace.Na konferenci bude letos probíhat i panelová diskuze, ve které se můžeme těšit na Tomáše Havryluka , Lukáše Janouška , marketingového a businessového ředitele Twista a Milana Formánka , media manažera značky Red Bull, kterého měli návštěvníci šanci vidět už na loňském ročníku.
Návštěvníci se můžou těšit na 10 workshopů, který budou navazovat na program konference. Mezi lektory na workshopech se můžou těšit na Michala Pastiera, Josefa Havelku, Jana Řeháka a nebo například na Karla Dytrycha.
Osvěžení a silnou dávku humoru slibuje stand-up komik a dvojnásobný mistr ČR ve slam poetry Jirka Charvát, který se po úspěchu z loňského roku letos opět ujme role moderátora a celou konferencí bude účastníky provázet.
Výdělek z konference, stejně jako v loňském ročníku, poputuje na charitativní účely. Letos na Nadační fond Veroniky Kašákové, který pomáhá dětem z dětských domovů nedostat se do problémů a zajistit si život, který si zaslouží. „Loni se na organizaci Elpida vybralo téměř 120 000 Kč a my doufáme, že se na něco podobného podaří zopakovat i letos” dodává Radek Doležal.
Kde: Royal Theatre & Club Chic, Praha
Kdy: 14. a 15. února 2019
Prohlédněte si také program a zaregistrujte se na stránkách konference