Marketingové studium MSc. na NEWTON University sklízí pochvaly od studentů. Co se naučíte, hned další den využijete v práci
Milan Formánek přednáší studentům Newton University.
Nově otevřený MSc. obor Moderní marketing na NEWTON University už na konci února vyšle do světa první absolventy. A zkušenosti studentů – majitelů firem, marketérů i absolventů vysokých škol – jsou pozitivní. Pochvalují si zejména praktičnost výuky, možnost navázat pracovní kontakty a výuku u marketingových es jako SEO experta Podstavce nebo ředitele Zaraguzy Formánka.
Jedním ze studentů je Zdeněk Mikeska, majitel rodinné firmy OREON Trading & Marketing. „Vždycky jsme se věnovali hlavně businessu, marketing zůstával pozadu. Teď jsem si však uvědomil, že to nestačí. Svět se rychle mění a já potřebuji znát trendy v marketingu a probrat situaci ve své firmě s odborníky,“ popisuje.
Mikeskovi vyhovuje, že výuka je hodně praktická a studenti mají dostatek prostoru na dotazy. „Všechny informace hned v pondělí sdílím s kolegy. Dovzdělám je a pobavíme se o tom, co bychom mohli zavést nebo vyzkoušet,“ říká Mikeska.
Další studentkou je Tereza Ricci, webová analytička a projekťačka z Avastu. „Po střední jsem studovala marketing a byznys v Americe, kde jsem pak roky pracovala v SEO agentuře. Po návratu do Česka jsem chtěla poznat lidi z oboru a místní specifika marketingu,“ vysvětluje.
A proč si oba vybrali NEWTON College? Ricci měla na školu dobré reference, Mikeska zase nechtěl absolvovat samostatné kurzy na sociální sítě, webovou analytiku či PPC reklamy, ale hledal něco komplexnějšího.
Zjistil jsem, že výkonnostní marketing není všechno, říká student
Získat hlubší znalosti marketingu přišel na NEWTON University také PPC specialista Tomáš Hruzík. „Skvělé bylo marketingové řízení projektu s Martinem Přibylem, kde jsme řešili, jak nastavit KPI nebo na co při řízení projektů nezapomenout. Výborný byl i Milan Formánek, který ve svém bloku shrnul trendy v marketingu. Díky němu jsem si uvědomil důležitost brandu, a že výkon není všechno,“ popisuje.
Podle Hruzíka studium Moderní marketing na NEWTON University zlepšuje jeho postavení na pracovním trhu. „Chci se odlišit od konkurentů PPC specialistů, kteří se uchází o stejné klienty. Díky MSc. studiu získávám komplexní přehled do různých oblastí marketingu i mimo svou specializaci a díky tomu vymyslím lepší strategie pro výkonnostní marketing,“ vysvětluje.
„Některá témata jsou mi přirozeně blízká, jiná méně. Když se ale v probírané oblasti necítím kovaný, baví mě diskuze. Spolužáci pracují v Avastu, Red Bullu, mají své firmy, dělají ve státním sektoru. Každý má jiné zkušenosti a názory, se kterými přispěje do diskuze a obohatí ji,“ popisuje Hruzík.
Neplatí, že jednou vystudujete a jste za vodou. Milan Formánek přednášel pro bakaláře i pro studenty MSc. a všem vštěpoval touhu po objevování trendů a novinek v marketingu.
Důležitost vzdělávání podtrhuje i jeden z vyučujících, CEO komunikační agentury Zaraguza a člověk s 14letou praxí v marketingu Milan Formánek. „Doba je čím dál rychlejší a nikdo si nemůže myslet, že vystuduje a má po zbytek života vystaráno. Za pár let se podle mě budou lidé několikrát v životě rekvalifikovat,“ popisuje lektor moderních trendů v marketingu.
Studium lze skloubit s rodinou i prací, shodují se studenti
MSc. studium Moderní marketing kombinuje přednášky s workshopy a diskuzemi. Většina výuky probíhá kvůli aktuální situaci on-line přes Zoom, ale na kvalitu to nemá vliv. „Pro mě jako lektora je zázemí pro on-line výuku na špičkové úrovni. NEWTON College i vyučující mají v porovnání s jinými školami mimořádnou snahu, aby se zážitek z učení co nejlépe přenesl do on-line prostředí,“ popisuje vyučující obsahového marketingu a majitel Obsahové agentury Martin Brablec.
Studenti se schází on-line vždy jeden víkend v měsíci – v sobotu i v neděli je čeká celodenní blok, vždy na jiné téma. Proberou tak obsahový marketing, psychologii zákazníků, UX, PR či řízení vztahů se zákazníky.
Vyučující Martin Brablec se netajil se svým letitým know-how z copywritingu a content marketingu. Foto: Emil Gallík
Vyučující jsou přitom přední marketéři v Česku, mimo zmíněného Formánka a Brablece také třeba SEO expert a linkbuilder Filip Podstavec nebo specialista na výkonnostní marketing, PPC kampaně a analytiku Zbyněk Hyrák.
„Studium přesně splnilo má očekávání. Nemáme žádné seminárky ani zkoušky, ale intenzivní víkendovou výuku a na konci studia dizertační práci, ve které budu řešit téma související s naší firmou. To mi vyhovuje, protože mám rodinnou firmu a jsem zvyklý pracovat o víkendu,“ popisuje Zdeněk Mikeska.
Po obhajobě dizertační práce pak absolventi získají titul MSc. „Dizertačku chci psát o něčem, co pomůže Avastu. Řeší se teď můj kariérní postup a já věřím, že díky MSc. studiu se mohu dostat na vyšší pozici,“ uzavírá Tereza Ricci.
První absolventi oboru Moderní marketing na nejlépe hodnocené soukromé VŠ v ČR vystudují na konci února 2021, nový ročník se otevírá v červnu. Přihlášky si podávejte už teď, ať si zarezervujete místo ve studijní skupině pro maximálně 30 studentů. Ke studiu se přihlásíte zde.
Sponzorovaný článek