Marketingový Institut pořádá další setkání, tentokrát o marketingových mýtech
Marketingový Institut pořádá ve středu 7. prosince v prostorách Malostranské besedy v Praze přednášku Digitální mýty a nafouklé bubliny v marketingu. Zaměří se na vyprávění o moderních marketingových mýtech.
Akce je tentokrát nově spojena i s krátkým školením Jaké jsou nejčastěji používané moderní technologie v marketingu. Účastníci kurzu se dozví něco o hlavních pojmech, výhodách a nevýhodách nebo využití moderních technologií. Poté bude následovat panelová diskuze z řadou odborníků z oblasti médií a marketingu.
Někteří marketéři se často s velkým očekáváním upínají k různým digitálním nástrojům a kanálům, o kterých se tvrdí, že jsou trendy. Jak to ale vlastně je a co funguje? Jsou vůbec lidé schopni přijmout všechny novinky? A jsou všechny trendy opravdu nové? Otázky na odpovědi a ještě mnohem více se dozvíte už příští středu od 16:30 hodin.
Registrovat se můžete na stránkách Marketingového Institutu.