McDonald´s v nové kampani od A do Z

14. 6. 2011 | bN
McDonald´s představí ve své nové televizní kampani své poselství CSR. Ke spuštění kampaně dojde ke Velké Británii již dnes večer.

McDonald´s představí ve své televizní kampani své poselství CSR. Kampaň bude odtartována ve Velké Británii již dnes večer. Kampaň upozorňuje na zapojení společnosti do komunit i na její ekologické iniciativy.

Minutový televizní spot je koncipován jako představení společnosti od A do Z. Oslavuje celou řadu pozitivních atributů řetězce McDonald´s – každému písmenu odpovídá právě jeden atribut. Jednotlivé zprávy jsou představovány farmáři, rodiči a dětmi. Kampaň bude podporována prostřednictvím on-line aktivit a reklamou v restauracích. Na tvorbě kampaně se podílely agentury Leo Burnett a Rozorfish.

Na stránku s videem se dostanete kliknutím na obrázek.

 

Zdroj: www.marketingweek.co.uk 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: