Messenger přináší sdílení obrazovky pro Android a iOS
- Jak tvořit atraktivní obsah?
- Jak zaujmout v sociálních médiích?
- Jak zesilovat vliv u zákazníků?
- Jak využívat ambasadory značky?
V průběhu stavu nouze získalo do té doby mnoho videohovory „nepolíbených“ lidí spoustu praxe a také zjištění, jak užitečné může být i sdílení obrazovky. Messenger nechce zůstat pozadu za službami Zoom, Skype nebo Google Meet a přináší tuto funkci po desktopu i do své mobilní aplikace.
Schopnost sdílet obrazovky již byla dostupná v na desktopu v rámci tzv. Messenger Rooms. Nyní přichází i do videohovorů u aplikací pro Android a iOS. Produktová manažerka Nora Micheva uvádí na blogu:
„Sdílení obrazovky vám dovolí sdílet živý náhled vašeho displeje, takže můžete virtuálně sdílet de facto cokoliv. Ať už chcete sdílet vzpomínky při prohlížení fotografií a videí, společně nakupovat, prohlížet si sociální média nebo něco jiného — sdílení obrazovky dělá spojení s vašimi blízkými jednoduché, i když jste fyzicky od sebe.“
Nemusí se přitom jednat nutně jen o konverzaci mezi přáteli, lze najít i výhody pro podniky. Messenger slouží mnoha značkám jako jedna z forem kontaktu se zákazníky. Videohovor může díky sdílení obrazovky posloužit jako ještě efektivnější prostředník pro konzultaci se zákazníkem.
Obrazovku lze sdílet s až 8 lidmi v skupinových Messenger video chatech a až 16 lidí v Messenger Rooms., v tomto případě by se ale limit měl brzo navýšit z 16 na 50 lidí.
Zdroj: Messenger