Microsoft mění po 25 letech logo
Microsoft mění "wokna", už jsou rovná a vejdou se do rámu. I tak by se dala uvést změna identity softwarového giganta. Před jednou z nejvýznamnějších vln uvedení nových produktů v jeho historii se rozhodl změnit tvář a dal nové logo samotné společnosti. to tak doplňuje i nová loga klíčových produktů.
Logo má dva komponenty: logotyp a symbol. Logotyp je vyveden již v tradičně používaném fontu Segoe. Symbol se čtyřmi čtverci různých barev má představovat široké portfolio produktů společnosti.
Vynecháme-li oficiální vyjádření, symbolizuje také snahu Microsoftu být více součástí mobilních zařízení. Je v souladu s Metro designem, který byl původně vyvinut pro mobilní operační systém Windows Phone 7. Ten spoléhá více na typografii a méně na grafiku. Vstupenkou do různých aplikací a programů jsou „dlaždice“, jejichž strany svírají pravý úhel. Tento minimalističtější přístup je přehlednější a pochopitelně se také více hodí do prostředí menších obrazovek smartphonů a tabletů. Právě Windows 8 zachovávající si designové „Metro principy“ by společně s tabletem Surface měl pomoci společnosti více proniknout i do tohoto hardwarového segmentu.
Od včerejška je nové logo k vidění na stránce Mirosoft.com. Zároveň je již ve třech obchodech v USA. Další obchody a pobočky dostihne výměna log během několika dalších měsíců.
Zdroj: stocklogos.com