Ministerstvo dopravy vypsalo tendr na pokračování kampaně "Nemyslíš-zaplatíš!" v roce 2011

6. 5. 2010 | ITO
Dopravně-bezpečnostní kampaň „Nemyslíš - zaplatíš!“ bude pokračovat i v následujícím roce. Ministerstvo dopravy vypsalo výběrové řízení na zajištění kampaně za celkovou částku 45 mil. Kč bez DPH. V příštím roce se kampaň zaměří na dodržování bezpečné vzdálenosti mezi vozidly, viditelnost účastníků silničního provozu a na problematiku motocyklistů.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Dopravně-bezpečnostní kampaň „Nemyslíš - zaplatíš!“ bude pokračovat i v následujícím roce. Ministerstvo dopravy vypsalo výběrové řízení na zajištění kampaně za celkovou částku 45 mil. Kč bez DPH.

V příštím roce se kampaň zaměří na dodržování bezpečné vzdálenosti mezi vozidly, viditelnost účastníků silničního provozu a na problematiku motocyklistů. Ponechána však budou i některá dosavadní témata, a to alkohol a psychotropní látky za volantem, používání bezpečnostních pásů a dětských autosedaček a dále také bezpečnost na železničních přejezdech. Železniční téma ke kampani přibude už během roku 2010.

Předmětem zakázky je mimo jiné natočení třech nových televizních spotů. Využívány dále budou komunikační kanály, jako je rozhlas, internet či tištěná propagace kampaně. Kampaň si i nadále ponechá své logo a svůj slogan.

„Jsem rád, že naše úspěšná kampaň bude moci pokračovat i v příštím roce, a pevně věřím, že bude dále napomáhat stále se zlepšujícímu trendu v počtu úmrtí na českých silnicích.“ uvedl ministr dopravy Gustav Slamečka.

Kampaň trvá od října 2008 a původně byla naplánována jen do konce roku 2010. Celkové náklady za toto období dosáhnou částky 150 mil. Kč. Statistiky dopravních nehod za poslední měsíce jednoznačně potvrzují účinnost kampaně. V roce 2009 poklesl ve srovnání s předchozím rokem počet usmrcených v silničním provozu o 160 osob. V roce 2010 zaznamenáváme další pokles, tentokrát o rekordních 30 %. Kampaň si za období své dosavadní existence získala řadu příznivců. Kupříkladu na sociální síti Facebook patří se 185 tisíci fanoušky k nejoblíbenějším stránkám českých uživatelů této sítě. Projekt „Nemyslíš – zaplatíš!“ také získal řadu odborných ocenění, například Zlatou Effie či Zlatou pecku.

Veškeré informace budou v nejbližších dnech zveřejněny na Informačním systému o veřejných zakázkách. Zájemci mohou své nabídky podávat do 28. 6. 2010.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: