Multichannel & Data & Trendy: Vize budoucnosti online reklamy od Davida Špinara i nové podoby multi-kanálového marketingu
Konference Multichannel & Data & Trendy, kterou spolupořádají asociace ADMEZ a agentura DARK SIDE, letos představí inovovaný koncept. Díky pro akci rekordnímu počtu řečníků se odpolední část programu rozdělí do dvou samostatných paralelně probíhajících bloků. První z nich bude zaměřen více na datovou analýzu, druhý na další marketingové trendy.
Velkou konferenci letos otevře velká značka: David Špinar (Google) zahájí program vizionářským pohledem na budoucnost online reklamy. Tomáš Votruba z TL5 Digital poradí, jak Jak heknout sociální sítě v multichannel komunikaci. Pomůže si přitom ukázkami českých kampaní na Facebooku, Snapchatu a Instagramu, které dokázaly prodat nebo přivést lidi k akci.
Mezi dalšími očekávanými hosty se objeví například Tomáš Růžička (VIVmail.cz) - specialista na online marketing a e-mailing s přednáškou „Budujte e-mailingem spokojené zákazníky, co rádi utrácejí”.
Zdeněk Pejcel (Salesforce.com) Vám představí „Nakupování jako osobní zážitek”.
Ředitelka společnosti Ipsos Eva Veisová vystoupí s příspěvkem o nositelné elektronice a jejím využití v kombinaci s dalšími kanály k posílení interakce se zákazníky.
Zakladatel MORIS design Radomír Klofáč se zamyslí nad propojením online světa s nákupním zážitkem v místě prodeje. V datové sekci odpoledního programu Vám pak mimo jiné Jan Havlíček s Dominikem Hrodkem (DARK SIDE) představí na příkladu projektu Česko v datech současnou datovou žurnalistiku, o datech a médiích pohovoří Roman Gallo (VLP) a pojem Big Data v teorii a praxi přiblíží Jiří Materna (CGI), který se zaměří zejména na (ne)využívání dat kolem nás.
Kdy a kde?
Konference se koná 31. března 2016 v budově OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4. Prohlédněte si kompletní program a profily řečníků na webu konference.
Do 11. března 2016 je cena vstupenky jen 3900,- Kč bez DPH!
Při registraci od 12. března je pak cena vstupenky 4900,- Kč bez DPH. Další slevy (až 80 %) mohou využít členové ADMEZ!