Multichannel Marketing & Sales 2013: Jak kombinovat více prodejních kanálů
Otázek okolo procesu získávání zákazníka vyvstává více s každou novou technologií – odpovědi na ně budou dávat ve čtvrtek 24. října 2013 na konferenci „Multichannel 2013" lidé s konkrétními zkušenostmi z byznysu. Jedná se o druhý díl ze série konferencí „Multichannel marketing & sales", kterou pořádá asociace ADMEZ ve spolupráci s agenturou Dark Side. Je určena marketérům, šéfům značek, lidem z obchodu, managementu a podnikatelům obecně.
Hlavní témata:
- jak chytře zkombinovat více prodejních kanálů
- jak nejefektivněji oslovit potenciální zákazníky
- jak se v širokém spektru prodejních a komunikačních kanálů dobře orientovat
"Moderní byznys nás nutí do obrovské specializace. Oddělené disciplíny se však musí v pravý čas propojit dohromady. Nemůžeme se tvářit, že jeden zákazník nakupuje na internetu, druhý v kamenné prodejně, třetí prostřednictvím zásilkového katalogu a čtvrtý po telefonu. Zákazník je jeden," říká Tomáš Jindříšek, Managing Partner spolupořádající agentury Dark Side.
Jak se ale s touto situací vyrovnat? Úspěšní maloobchodníci nabízejí zákazníkům mnoho možností nákupu zboží, ne vše se hodí pro každého – kanály je tedy třeba přizpůsobit nejen konkrétnímu sortimentu, ale i potřebám zákazníka. „Při hledání cesty, jak efektivně oslovit zákazníka, je skvělé, když máte příležitost předat si zkušenosti, inspirovat se navzájem s lidmi z oboru," doplňuje Lenka Palasová z Air Bank, která je zároveň jedním z řečníků.
Multichannel 2013 je celodenní konferencí, kde na dané téma přednesou své příspěvky lidé jak z oboru marketingu, tak z úspěšných firem, které mají k multikanálové komunikaci zajímavý přístup. Za řečnickým pultíkem se tak objeví například Martin Dolejš, Key Account Manager z O2 Media (Telefónica), Barbora Chuecos, generální ředitelka Mary Kay nebo Jaroslav Tamchyna, ředitel Českého institutu pro franchising.
Program je rozdělen do tří bloků:
- Multikanál slovem i obrazem
- Data, věrnost a ženská posedlost
- Zákazník v centru dění v současnosti i budoucnosti.
Multichannel 2013 vám ukáže, jak řeší multikanálový přístup ti úspěšní, a pomůže vám najít si své cesty, jak efektivně oslovit zákazníka.
Kdy: 24. října 2013
Kde: v sídle společnosti OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4
Prohlédněte si kompletní program a registrujte se. Pro prvních 100 přihlášených platí zlevněné vstupné za 3900 Kč.