Multichannel Marketing & Sales 2013: Jak kombinovat více prodejních kanálů

3. 10. 2013 | PM

Otázek okolo procesu získávání zákazníka vyvstává více s každou novou technologií – odpovědi na ně budou dávat ve čtvrtek 24. října 2013 na konferenci „Multichannel 2013"  lidé s konkrétními zkušenostmi z byznysu. Jedná se o druhý díl ze série konferencí „Multichannel marketing & sales", kterou pořádá asociace ADMEZ ve spolupráci s agenturou Dark Side. Je určena marketérům, šéfům značek, lidem z obchodu, managementu a podnikatelům obecně.

Hlavní témata:

  • jak chytře zkombinovat více prodejních kanálů

  • jak nejefektivněji oslovit potenciální zákazníky

  • jak se v širokém spektru prodejních a komunikačních kanálů dobře orientovat

"Moderní byznys nás nutí do obrovské specializace. Oddělené disciplíny se však musí v pravý čas propojit dohromady. Nemůžeme se tvářit, že jeden zákazník nakupuje na internetu, druhý v kamenné prodejně, třetí prostřednictvím zásilkového katalogu a čtvrtý po telefonu. Zákazník je jeden,"  říká Tomáš Jindříšek, Managing Partner spolupořádající agentury Dark Side.

Jak se ale s touto situací vyrovnat? Úspěšní maloobchodníci nabízejí zákazníkům mnoho možností nákupu zboží, ne vše se hodí pro každého – kanály je tedy třeba přizpůsobit nejen konkrétnímu sortimentu, ale i potřebám zákazníka. „Při hledání cesty, jak efektivně oslovit zákazníka, je skvělé, když máte příležitost předat si zkušenosti, inspirovat se navzájem s lidmi z oboru," doplňuje Lenka Palasová z Air Bank, která je zároveň jedním z řečníků.

Multichannel 2013 je celodenní konferencí, kde na dané téma přednesou své příspěvky lidé jak z oboru marketingu, tak z úspěšných firem, které mají k multikanálové komunikaci zajímavý přístup. Za řečnickým pultíkem se tak objeví například Martin Dolejš, Key Account Manager z O2 Media (Telefónica), Barbora Chuecos, generální ředitelka Mary Kay nebo Jaroslav Tamchyna, ředitel Českého institutu pro franchising.

Program je rozdělen do tří bloků:

  • Multikanál slovem i obrazem

  • Data, věrnost a ženská posedlost

  • Zákazník v centru dění v současnosti i budoucnosti.

Multichannel 2013 vám ukáže, jak řeší multikanálový přístup ti úspěšní, a pomůže vám najít si své cesty, jak efektivně oslovit zákazníka.

Kdy: 24. října 2013

Kde: v sídle společnosti OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4

Prohlédněte si kompletní programregistrujte se. Pro prvních 100 přihlášených platí zlevněné vstupné za 3900 Kč.

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: