Multichannel marketing & sales 2015 přináší souboje v multikanálovém světě

19. 3. 2015 | redakce

Co je třeba dělat proto, abyste se neutopili v multikanálovém světě? Prvním krokem může být návštěva třetího ročníku konference  Multichannel marketing & sales, která se koná 29. dubna. Konference bude poprvé probíhat atraktivní formou duelů, doplněných o následnou diskusi. Jejím záměrem je nejen představit názory špičkových odborníků z oblasti obchodu, marketingu a médií, ale také nabídnout široký prostor pro networking.

Pořadatelé akce – asociace ADMEZ a agentura Dark Side – chtějí dát všem zájemcům od marketérů a manažerů, přes majitele e-shopů, franšízy po stratégy značek možnost načerpat inspiraci od těch nejpovolanějších. “V programu konference chceme postihnout co nejvíce témat, která souvisí se současným rychlým rozvojem e-shopů, prodeje a komunikace. Ke každému bloku se nám povedlo pozvat skutečné odborníky, kteří patří mezi špičky ve svém oboru a k tématům budou mít co říci, věří Tomáš Jindříšek ze společnosti Dark Side, která akci spoluorganizuje.



Konferenci otevřou zvučná jména – Simona Kijonková (Zásilkovna.cz) a stratég a investor Oldřich Bajer (ZOOT) představí své názory na současnost a budoucnost multichannelu.

Dva komunikační protipóly – papír a digitál – poté budou obhajovat Drahomír Viktorín (direct marketingová agentura 5P Agency) a Tomáš Jindříšek (digitální a komunikační agentura Dark Side).

Třetí dvojice, tedy Jitka Dvořáková (CZC.cz) a Pavel Škařupa (konzultantská firma Inogami), se ze svého úhlu pohledu podívá na cenu a její marketingový a ekonomický význam.

Případové studie z oblasti internetového a multikanálového prodeje přinesou Jana Chini (MyFoodMarket) a Daniel Kafka (mediální agentura Fragile media).



Řada médií se dnes potýká s nejrůznějšími problémy. Jak přežít v náročné době vysvětlí obchodní ředitelka VLTAVA-LABE-PRESS Soňa Keppertová. Její partnerka v duelu – Sandra Kisić – na svém příběhu odhalí marketingovou a obchodní sílu blogů jako médií nové doby.

Na závěr programu přijde výměna názorů z oblasti věrnostních programů. Účastnit se budou Luděk Šmíd a Jaroslav Vavřina (iBod), Tomáš Dufek (Smart Marketing Solution) a Radomír Mlýnek (Portmonka).


„Co se nestihne během programu, můžeme společně dořešit na afterparty“, říká zástupce druhého pořadatele – asociace ADMEZ - Tomáš Hájek. „Při všech našich akcích klademe velký důraz na networking, a konference Multichannel marketing & sales nebude výjimkou, dodává.

Kdy: 29. dubna 2015

Kde: OK System

Cena vstupenky na konferenci do 6. dubna 2015 včetně je 3900 Kč bez DPH. 
Od 7. dubna je cena 4900 Kč bez DPH.

V obou případech můžete uplatnit 10 % slevu po zadání slevového kódu MJOURNAL při placení. 


Podívejte se na kompletní program a registrujte se na stránkách www.admez.cz/multichannel/2015

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: