Na Instagramu půjdou značkám propagovat Stories
Zdá se, že na Instagramu se blíží ke svému plnému uvedení dva očekávané updaty: přímé linky ve Stories a také možnost pro firemní účty zvýšit dosah svých Stories propagací.
Instagram oznámil, že takovéto funkce plánuje, již v listopadu minulého roku. Jejich využití v praxi nyní zachytila Lindsay Gamble. Pokud rozkliknete symbol tří teček u konkrétního příběhu, zobrazí se vám nové možnosti. „Share Link To Entire Story" a „Promote". První z nich dovoluje sdílet URL, která navede lidi přímo na konkrétní příběh na Instagramu, druhá pak navýšit dosah podobně, jako to jde u příspěvku ve feedu Facebooku nebo Instagramu.
Zdroj: Lindsay Gamble / Twitter
Propagace Příběhů umožní značkám zvýšit jejich dosah i mimo okruh jejich dosavadních followerů. Mezi variantami účelů propagace se nabízí mimo navýšení návštěvnosti webové stránky a navštívení Instagram účtu i podnícení publika, aby komunikovalo s účtem skrze přímé zprávy.
Zdroj: Matt Navarra / Twitter
Varianty cílení propagace jsou:
- automatické (cílí na lidi podobné vašim followerům)
- využití minulého nastavení cílení
- individuální nastavení cílení
My tyto funkce ještě nevidíme a jejich rollout není dosud potvrzen. Zdá se ale, že se tento moment blíží.