Na konferenci WebTop100 vystoupí ti nejlepší z digitálního marketingu

26. 10. 2020 | redakce
Kam směřují jednotlivé oblasti onlinu od výkonnostního a retenčního marketingu přes digitální HR až po rozvoj webu a zvyšování zákaznické zkušenosti? To ukáží na konferenci WebTop100 špičky v oboru



Budoucí vývoj, příležitosti a hrozby digitálního marketingu uslyšíte 19. listopadu na  konferenci WebTop100. Letos online z moderního virtuálního studia. Během nabitého programu konference se zároveň představíme ty nejlepší case studies z domácí scény i inspirace ze zahraničí a trendy formáty digitálního marketingu.

Kdo se na vás těší:

Jaké příležitosti a hrozby nás čekají v oblasti výkonnostního digitálního marketingu v nebližších letech a jak se s nimi vypořádat ukáže Markéta Kabátová z uLab.

Pavel Ungr zhodnotí SEO v tuzemských končinách. Bude mluvit o tom, proč ho nepodcenit, jaká jsou jeho úskalí a jak by se kvalitní SEO mělo vlastně dělat.

Odborník na optimalizaci webu a UX Ondřej Ilinčev ukáže, jak umí tuzemští odborníci svými aktivitami zvyšovat výkonnost firem s využitím webů.

Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side se zaměří na průběh úspěšné digitální transformace firmy.

Nejzajímavější případy implementace umělé inteligence v reálném consumer-facing prostředí přinese Jan Romportl z O2, odborník na zlepšování zákaznické zkušenosti.

V průběhu přednášky Petra Cikána z Sherpas TECH nás čekají novinky z oblasti retenčního marketingu.

Závislost na číslech u digitálního marketingu, ohýbání content marketingu do brainwashingu, mýtus contentu coby reklamní kampaně, to jsou témata Michala Schindlera z Creative Dock.

Současným stavem influencer marketingu u nás i za kopečky a předpokládaným posunem do roku 2021 vás provede Petr Srna z Word of Online.

Inspiraci k byznysovému využití podcastů ať už z našich zeměpisných šířek nebo ze světa přinese český pionýr podcastů Dan Tržil. Chybět nebude ani predikce vývoje podcastové scény v následujících měsících.

Na roli Instagramu v marketingovém mixu se zaměří Aki Votrubová.

O vývoji videomarketingu v Čechách a ve světě vám poví Andrea Hurychová, přední česká expertka na influencer marketing a videoreklamu z WeDigital.

Předseda poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 Petr Kleiner nakonec zhodnotí rok 2020 v československém digitálu.

O tom, jak minimalizovat rizika kompletního redesignu a jak dál zvednout výkon velmi úspěšného webu, bude v případové studii Nazuby.cz mluvit UX konzultant a designer Jan Junek.

Jak se podařilo znovu nastartovat návštěvnost centra MAPO plasma po celostátním lockdownu v rámci korona krize? LCG New Media přišla s novou kampaní “Hrdinů”, skrze kterou se podařilo 90% propad zlomit a odběry dostat na původní úroveň. Během case study vás čeká podrobný postup, zvolená média, úspěšná kreativa a celková čísla.

Těšit se můžete i na online-first kampaň, díky které se České spořitelně podařilo dosáhnout 99,3 % pozitivního sentimentu. V záplavě negativních zpráv se na jaře rozhodli hledat pozitivní stránky karantény. Tak vznikla výzva #nechamsi na sociálních sítích. Její obsah dostal nakonec podobu televizního spotu.

Představí se i případová studie komunikační strategii produktů Relax s postupy tvorby obsahu a jeho promovánínejen na Instagramu. Uvidíte aktuální kampaň, její cílové skupiny a konkrétní výsledky.

Konference WebTop100 vypukne online 19. listopadu a můžete se na ni přihlásit na stránkách TUESDAY Business Network.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: