Na konferenci WebTop100 vystoupí ti nejlepší z digitálního marketingu
Budoucí vývoj, příležitosti a hrozby digitálního marketingu uslyšíte 19. listopadu na konferenci WebTop100. Letos online z moderního virtuálního studia. Během nabitého programu konference se zároveň představíme ty nejlepší case studies z domácí scény i inspirace ze zahraničí a trendy formáty digitálního marketingu.
Kdo se na vás těší:
Jaké příležitosti a hrozby nás čekají v oblasti výkonnostního digitálního marketingu v nebližších letech a jak se s nimi vypořádat ukáže Markéta Kabátová z uLab.
Pavel Ungr zhodnotí SEO v tuzemských končinách. Bude mluvit o tom, proč ho nepodcenit, jaká jsou jeho úskalí a jak by se kvalitní SEO mělo vlastně dělat.
Odborník na optimalizaci webu a UX Ondřej Ilinčev ukáže, jak umí tuzemští odborníci svými aktivitami zvyšovat výkonnost firem s využitím webů.
Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side se zaměří na průběh úspěšné digitální transformace firmy.
Nejzajímavější případy implementace umělé inteligence v reálném consumer-facing prostředí přinese Jan Romportl z O2, odborník na zlepšování zákaznické zkušenosti.
V průběhu přednášky Petra Cikána z Sherpas TECH nás čekají novinky z oblasti retenčního marketingu.
Závislost na číslech u digitálního marketingu, ohýbání content marketingu do brainwashingu, mýtus contentu coby reklamní kampaně, to jsou témata Michala Schindlera z Creative Dock.
Současným stavem influencer marketingu u nás i za kopečky a předpokládaným posunem do roku 2021 vás provede Petr Srna z Word of Online.
Inspiraci k byznysovému využití podcastů ať už z našich zeměpisných šířek nebo ze světa přinese český pionýr podcastů Dan Tržil. Chybět nebude ani predikce vývoje podcastové scény v následujících měsících.
Na roli Instagramu v marketingovém mixu se zaměří Aki Votrubová.
O vývoji videomarketingu v Čechách a ve světě vám poví Andrea Hurychová, přední česká expertka na influencer marketing a videoreklamu z WeDigital.
Předseda poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 Petr Kleiner nakonec zhodnotí rok 2020 v československém digitálu.
O tom, jak minimalizovat rizika kompletního redesignu a jak dál zvednout výkon velmi úspěšného webu, bude v případové studii Nazuby.cz mluvit UX konzultant a designer Jan Junek.
Jak se podařilo znovu nastartovat návštěvnost centra MAPO plasma po celostátním lockdownu v rámci korona krize? LCG New Media přišla s novou kampaní “Hrdinů”, skrze kterou se podařilo 90% propad zlomit a odběry dostat na původní úroveň. Během case study vás čeká podrobný postup, zvolená média, úspěšná kreativa a celková čísla.
Těšit se můžete i na online-first kampaň, díky které se České spořitelně podařilo dosáhnout 99,3 % pozitivního sentimentu. V záplavě negativních zpráv se na jaře rozhodli hledat pozitivní stránky karantény. Tak vznikla výzva #nechamsi na sociálních sítích. Její obsah dostal nakonec podobu televizního spotu.
Představí se i případová studie komunikační strategii produktů Relax s postupy tvorby obsahu a jeho promovánínejen na Instagramu. Uvidíte aktuální kampaň, její cílové skupiny a konkrétní výsledky.
Konference WebTop100 vypukne online 19. listopadu a můžete se na ni přihlásit na stránkách TUESDAY Business Network.