Na trendy digitálního marketingu se zaměří konference WebTop100
Ať už vás zajímají sociální sítě a influencer marketing nebo třeba SEO a UX, přijdete si na konferenci určitě na své. Čeká vás spojení odborných vystoupení a představení nejlepších digitálních projektů v jeden den a na jednom pódiu.
Stejně jako díky okolnostem v posledních letech stoupla důležitost e-commerce, tak rostly mediální investice do digitálu, bez kterého již marketing ani nemůže existovat. Jaké trendy nás čekají v dalším roce?
To prozradí tradiční konference WebTop100. Na 21. ročníku vystoupí řada pečlivě vybraných speakerů z řad předních osobností digitálního marketingu, kteří se pro vás zamyslí nad aktuálními trendy či směřováním oboru a předají vám inspirace plynoucí z posledních případových studií. Potkat se s nimi můžete 15. listopadu v Konferenčním centru City v Praze.
Mezi řečníky najdete mimo jiné Andreu Hurychovou, Irenu Zatloukalovou a Tomáše Jindříška.
Pilířemi konference budou tyto okruhy:
- videomarketing
- influencer marketing
- sociální sítě
- brand
- výkonnostní marketing
- obsahový marketing
- SEO
- firemní komunikace
- trendy v e-commerce
- uživatelský zážitek
- firemní web
Přednášky, které vás čekají:
Marketing v novém AI světě
Co může umělá inteligence přinést světu v nejbližší i trošku vzdálenější budoucnosti? A co znamená právě pro marketing jako jedné z oblastí, která má potenciál ovlivnit, jak ty naše budoucí životy s AI budou vypadat, ukáže Jan Romportl z O2 Czech Republic.
Soumrak textů aneb Když umím česky, umím i psát, ne?
Žádný rodilý mluvčí (ani v češtině) není automaticky copywriter. Textař zase nemusí rozumět rozdílu mezi produktovým copy a contentem. No a content writer ještě zdaleka není novinář. Proč má smysl zadávat práci odborníkům, když jsou to všechno jenom písmenka a do klávesnice umíme bušit všichni? To je téma Michala Schindlera, Head of Content z Creative Dock.
Obsah + SEO = VSL
To, že obsah webu má lví podíl na tom, jaké bude mít daný web výsledky ve vyhledávačích, to už samozřejmě víme. Ve své přednášce se odborník na SEO Pavel Ungr zaměří na to, jak konkrétně byste měli ke tvorbě obsahu přistupovat. Proč už dnes obsah atraktivní pro lidi není zárukou úspěchu ve vyhledávačích?
Influencer marketing v době nejistoty
Rok 2022 můžeme považovat za turbulentní snad ze všech úhlů pohledu, ten marketingový nevyjímaje. Kam směřoval influencer marketing po krátkém vydechnutí mezi dvěma krizovými obdobími a jaká je predikce pro další rok vám nastíní ve své přednášce Petr Srna z World of Online.
Může být i nekomunikace dobrou strategií?
Existují typy produktů, služeb a akcí, kterým se vyplatí nedělat tradiční marketing. Komunikační stratég Irena Zatloukalová si posvítí právě na situace, ve kterých se vyplatí nedělat kolem značky zbytečně velký humbuk.
Trendy ve videomarketingu
Síla online videa jakožto marketingového kanálu měsíc od měsíce roste. V rámci své přednášky se Andrea Hurychová z WeDigital zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s přesahem do influencingu a na to, jak se vyvíjí intenzita spolupráce mezi jednotlivými videoformáty a social platformami.
Udržitelný (digitální) svět?
Jak technologie pomáhají firmám i uživatelům? Jaké nejlepší transformace zažíváme? Je udržitelnost v rozporu s podnikáním a tvořením zisku? Navzdory filozofickým otázkám uslyšíme od Tomáše Jindříška z DARK SIDE konkrétní informace, inspiraci a případové studie o dnešním digitálním světě.
V průběhu konference také proběhne vyhlášení a představení nejinspirativnějších digitálních projektů soutěže WebTop100.
Program konference WebTop100 najdete na webu akce. Zde se můžete i zaregistrovat.