Nízkonákladové aerolinie mají svůj věrnostní program

27. 4. 2011 | BrP

Společnost WizzAir, která je největším nízkonákladovým dopravcem, spustila počátkem dubna nový věrnostní program Wizz Xclusive Club. Nedlouho po spuštění programu se do něj zapojilo již 50 tisíc zákazníků WizzAiru, kteří využili svých výhod a zakoupili si více než 70 000 letenek.

Členové Wizz Xclusive Clubu mají oproti nečlenům řadu výhod:

  • Exkluzivní přístup k letenkám za akční ceny, které jsou nižší až o 10 EUR za jednu cestu, než běžné ceny.
  • Okamžitý přístup ke zlevněným členským sazbám získávají všichni členové ihned po zapojení do programu.
  • Se členem Wizz Xclusive Club může na jeho rezervaci cestovat až 9 cestujících, kteří mohou taktéž využít snížených sazeb za letenky.
  • Členové Wizz Xclusive Club, kteří o to projeví zájem a objednají si newsletter, budou dostávat e-mailem speciální akční nabídky dostupné jen členům klubu.

 

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: