Nová vánoční kampaň Kofoly těží z její nejslavnější reklamy

15. 11. 2016 | Petr Michl
„Nene, já nemusím. Já už ho vidím." Fragmenty nesmrtelné hlášky z nejslavnější reklamy Kofoly se dostaly i na etikety vánoční edice nápoje.

Vánoční sezóna si zaslouží u Kofoly vždy speciální edici nápojů. Ta letošní bude mít příchuť kokosu a vlašského ořechu. Nové příchutě stejně jako originální Kofola přitom dostaly nové grafické ztvárnění.

Kampaň vytvořená kompletně agenturou Proboston Creative vychází z asi nejslavnější reklamy značky „Zlaté prasátko", kterou si můžete s doplněním o nový tag on připomínající letošní kampaň prohlédnout níže.

Fragmenty nesmrtelné hlášky: „Nene, já nemusím. Já už ho vidím," se pak objeví i na propagačních plakátech a samotných etiketách lahví a obalech sixpacků.










Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: