Nová vánoční kampaň Kofoly těží z její nejslavnější reklamy
15. 11. 2016
| Petr Michl
„Nene, já nemusím. Já už ho vidím." Fragmenty nesmrtelné hlášky z nejslavnější reklamy Kofoly se dostaly i na etikety vánoční edice nápoje.
Vánoční sezóna si zaslouží u Kofoly vždy speciální edici nápojů. Ta letošní bude mít příchuť kokosu a vlašského ořechu. Nové příchutě stejně jako originální Kofola přitom dostaly nové grafické ztvárnění.
Kampaň vytvořená kompletně agenturou Proboston Creative vychází z asi nejslavnější reklamy značky „Zlaté prasátko", kterou si můžete s doplněním o nový tag on připomínající letošní kampaň prohlédnout níže.
Fragmenty nesmrtelné hlášky: „Nene, já nemusím. Já už ho vidím," se pak objeví i na propagačních plakátech a samotných etiketách lahví a obalech sixpacků.
Štítky dokumentu: Podpora prodeje