Nový reklamní formát AdWords umožňuje kombinovat několik nadpisů i popisků a sám pak vybere tu nejvhodnější variantu

16. 5. 2018 | Kristýna Vozková
Uživatelé AdWords mají možnost nahrát jednu reklamu s několika různými nadpisy a popisky. Ta nejvhodnější varianta pak bude vybrána za pomoci strojového učení.

Google spustil beta verzi responzivní reklamy ve vyhledávání, která se sama přizpůsobí zákazníkovi a zobrazí mu tak více relevantních informací. Při jejím vytváření si uživatelé mohou nastavit u jedné reklamy několik různých nadpisů a popisků. AdWords z nich vytvoří kombinace, které bude testovat, a pro zadané dotazy zvolí vždy tu nejvhodnější. Čím více variant inzerent zadá, tím více bude mít AdWords příležitostí k jejich zobrazování.  

Výhodami responzivních reklam ve vyhledávání je především možnost oslovit v rámci kampaní více uživatelů a zvýšit výkon reklamní sestavy. Na rozdíl od rozšířených textových reklam mohou ty responzivní zobrazit 3 nadpisy namísto dvou a dva popisky v délce 90 znaků oproti původnímu jednomu o 80 znacích. Pro jednu responzivní reklamu ve vyhledávání je možné zadat až 15 nadpisů a 4 popisky. 

K dispozici je také možnost připnout nadpisy a popisky na konkrétní pozici. Tato funkce bude užitečná zejména pro inzerenty v takových oblastech, které vyžadují vyloučení odpovědnosti. Na dané pozici se už ale nebude moci zobrazit nic jiného. Je však možné připnout k jedné pozici hned několik nadpisů nebo popisků tak, aby byla v rámci porovnávání zajištěna větší flexibilita.

Jak vytvořit responzivní reklamu ve vyhledávání:

  1. Přihlaste se k účtu AdWords
  2. Zvolte Reklamy a rozšíření v levém sloupci
  3. Klikněte na tlačítko + a na možnost Responzivní reklama ve vyhledávání
  4. Zadejte cílovou adresu URL a zobrazovanou cestu
  5. Zadejte své možné nadpisy
  6. Zadejte své možné popisky
  7. Klikněte na Uložit

Pro každou responzivní reklamu má uživatel možnost zobrazit stejné metriky jako pro ostatní textové reklamy.

U verze beta se však uživatelé mohou setkat s různými omezeními. Bližší informace o reklamě poskytuje Nápověda AdWords.

Zdroje: support.google.com, searchengineland.com

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: