Ogilvy otevřel Idea Shop, který zdarma nabízí odbornou konzultaci
4. 2. 2010
| RaTP
Společnost Ogilvy Advertising otevřela v Londýně svůj první Idea Shop - tedy místo, kam mohou businessmani a lidé z praxe přicházet pro konzultaci a radu zdarma. Lidé zde získají poradenství z oblsti reklamy, PR, sociálních sítí, direct marketingu, brandingu nebo designu. Každý příchozí dostane k dispozici na jednu hodinu jednoho z dobrovolníků, rekrutujících se přímo z Ogilvy Advertising.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.ogilvy.com |
Společnost Ogilvy Advertising otevřela v Londýně svůj první Idea Shop - tedy místo, kam mohou businessmani a lidé z praxe přicházet pro konzultaci a radu zdarma. Lidé zde získají poradenství z oblsti reklamy, PR, sociálních sítí, direct marketingu, brandingu nebo designu. Každý příchozí dostane k dispozici na jednu hodinu jednoho z dobrovolníků, rekrutujících se přímo z Ogilvy Advertising.
Pokud se tento pilotní projekt osvědčí, Ogilvy plánuje otevřít i další Idea Shopy.
Jak se zdá, Ogilvy vsadil na trošku jiný způsob CSR, kdy svou cestu vidí v kultivaci samotného oboru. Pro podporu marketingové komunikace ve firmách, které nezaměstnávají odborníky má sloužit i web a blog, který lze nalézt na této adrese (EN) .
Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce