Opustí Facebook nudné odhlašovací stránky? Zkouší mnohem hravější varianty
Při odhlášení z Facebooku bylo dosud vidět nudné modrobílé schéma. Respektive od února tohoto roku Facebook nabízí umístění reklamy na odhlašovací stránku. Přes opravdu velký prostor pro reklamní sdělení na stránce se tento formát oblíbeným u inzerentů nestal. Mimo jiné protože uživatelé při opuštění Facebooku nevyužívají „odhlásit se“ či „log out“ zdaleka všichni. Mnozí zavřou panel se stránkou, nebo nechávají Facebook zapnutý průběžně. Jako zajímavý reklamní počin lze v této souvislosti zmínit vyhledávač Bing, který na odhlašovací stránce nabídl funkční Search Box.
Možná i kvůli nezájmu inzerentů o daný formát tak má nyní Facebook prostor svoje „rozloučení s uživatelem“ udělat hezčí. U některých účtů tak testuje mnohem barvitější vzhled, třeba ten zahrnují 3D polygony.
Autor tohoto článku po svém odhlášení opakovaně narazil na tento šťastný pár v podzimním parku. Je dobré připomenout, že tato stránka zároveň působí jako lákající brána do světa Facebooku pro těch více než 6 miliard lidí, kteří jeho svodům dosud nepodlehli. Sympatické lidské tváře tak v tomto ohledu mohou lákat více než klasická podoba.
Facebook má také kam umístit svoji první TV reklamu, z které zrovna nadšení nejsme. Ostatně už jsme ji pomluvili v článku Facebook je jako židle.
Zdroj: www.techcrunch.com