Oreo přichází s limitovanou edicí sušenek s Batmanem
Další díl Batmana byl pandemií schován téměř na rok do šuplíku. V březnu tohoto roku by měl jít nicméně do kin a upozorňuje na to i spolupráce se společností Mondeléz, respektive se sušenkami Oreo. Na několika evropských trzích bude tyto temné sušenky s bílou náplní zdobit silueta Batmana.
Spolupráci uvozuje následující spot vytvořený Saatchi&Saatchi Düsseldorf.
Kampaň má nicméně i svůj interaktivní digitální rozměr. Hlavním padouchem postaveným proti Batmanovi má být tentokrát Hádankář (The Riddler). A tak není divu, že hádanky jsou zapojené i do digitální hry, v jejímž rámci si mohou ti, co je vyluští, za odměnu projít netopýří jeskyni — tedy jeho sídlo, The Batcave. Některé záběry jsou vidět v galerii následujícího tweetu.
Check out the virtual Batcave from #TheBatman on the Oreo website !
(via https://t.co/3dHCLtuGIn) pic.twitter.com/C0U2PoR7D8
Výkonný kreativní ředitel Saatchi&Saatchi Düsseldorf, Christian Anhut, ke spolupráci uvádí:
„Batman je skutečná ikona, kterou všichni známe. Vždy byl velmi temnou postavou. Prostřednictvím hádanek jsme našli způsob, jak propojit Batmana s hravou DNA Oreo, a přitom zůstat věrní a autentičtí oběma fantastickým značkám.“
Microsite s batmanovskou hrou není bohužel v tuto chvíli v Česku v provozu, ale slibuje „již brzy“. Tak budeme doufat…