Oreo přichází s limitovanou edicí sušenek s Batmanem

14. 1. 2022 | redakce
Troufli byste si topit Batmana v mléku? Se sušenkami Oreo s jeho podobiznou si to můžete lehce dovolit.

 

Další díl Batmana byl pandemií schován téměř na rok do šuplíku. V březnu tohoto roku by měl jít nicméně do kin a upozorňuje na to i spolupráce se společností Mondeléz, respektive se sušenkami Oreo. Na několika evropských trzích bude tyto temné sušenky s bílou náplní zdobit silueta Batmana.

Spolupráci uvozuje následující spot vytvořený Saatchi&Saatchi Düsseldorf.

Kampaň má nicméně i svůj interaktivní digitální rozměr. Hlavním padouchem postaveným proti Batmanovi má být tentokrát Hádankář (The Riddler). A tak není divu, že hádanky jsou zapojené i do digitální hry, v jejímž rámci si mohou ti, co je vyluští, za odměnu projít netopýří jeskyni — tedy jeho sídlo, The Batcave. Některé záběry jsou vidět v galerii následujícího tweetu.

Výkonný kreativní ředitel Saatchi&Saatchi Düsseldorf, Christian Anhut, ke spolupráci uvádí:

„Batman je skutečná ikona, kterou všichni známe. Vždy byl velmi temnou postavou. Prostřednictvím hádanek jsme našli způsob, jak propojit Batmana s hravou DNA Oreo, a přitom zůstat věrní a autentičtí oběma fantastickým značkám.“


Microsite s batmanovskou hrou není bohužel v tuto chvíli v Česku v provozu, ale slibuje „již brzy“.  Tak budeme doufat…

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: