Originální reklama poukazuje na strasti párů, které se potýkají s neplodností
V současné době, kdy je velmi rozšířené virtuální prostředí, se mnohdy vytrácí osobní kontakt. Přání k narozeninám, Vánocům či blahopřání k svatbě si lidé často posílají přes sociální sítě a emaily a přitom právě osobní kontakt je to, co vaši blízkou osobu potěší nejvíce.
Právě tuto skutečnost ve své nejnovější dojemné reklamě připomíná společnost American Greetings, která se zabývá výrobou papírových přání. Ve své kampani s názvem „Not alone” se zaměřila na velmi citlivé a čím dál častější téma: problém s otěhotněním. Jedná se o složitou situaci, o níž se na veřejnosti příliš často nemluví. Pro ženy, kterých se osobně týká, to přitom není vůbec lehké. O to důležitější je, když víte, že vaše okolí je tu pro vás. Na reklamu se můžete podívat níže.
Kampaň zachycuje příběh jednoho páru, kterému se nedaří otěhotnět. Podíváme se s nimi na řadu nepříjemných situací, se kterými se musí vyrovnávat. A také, jak kamarádka hlavní protagonistky dá najevo, že je tu pro ni. Konkrétně využije papírové přání s textem: „Netuším, jak se cítíš. Ale jsem tu pro tebe, nejsi sama. Mám tě ráda.”
A právě osobní přístup je to, čím můžete podpořit své blízké a připomenout jim, že vám na nich záleží. Tento spot byl uveřejněn k příležitosti Mezinárodního dne rodičovství a chce ukázat, nejen jak je těžké být rodičem, ale také, jak těžké je se jedním stát.
Reklama je součástí kampaně „Give meaning” (dej význam, pozn. redakce), za kterou stojí reklamní agentura MullenLowe. „Give meaning je kampaň, která má připomínat, abychom dávali smysl skutečným lidem a okamžikům našeho života, na kterých záleží," vysvětluje ředitelka marketingu American Greetings, Alex Ho, a doplňuje: „Reálný život je plný zkušeností, které si ne vždy vysloužily speciální den v kalendáři, ale přesto si zaslouží naše uznání. Neplodnost je jednou z těchto zkušeností."
Zdroj: Adweek
Kam dál?
Společnost American Greetings velmi dobře ví, jak cílit na lidské emoce. Ke dni matek připravila velmi dojemnou reklamu, ve které kromě papírového přání hraje svou roli také tetování a vzpomínka na zemřelou maminku.
Téma mateřství je velmi silné a snad právě proto je tato role ve společnosti často nedoceněna. V roce 2014 se stalo hitem náborové video, které hledalo zaměstnance, přičemž podmínky byly skutečně zvláštní: žádný plat, žádná dovolená, práce 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Toto video do současné doby nasbíralo přes 27 milionů shlédnutí. Napadá vás, o jakou pozici se jedná?