Pepsi Live for Now: V Londýně levituje kouzelník vedle dvoupatrových autobusů
Zatímco Coca-Cola sklízí nebývalé úspěchy se svou kampaní založenou na personifikaci etiket lahví, Pepsi sází na spojení s popkulturními ikonami, koncertními show a nyní i s kouzelníky. Ten, který si říká Dynamo, má dokonce v Británii vlastní show, Magician Impossible. V rámci podpory Pepsi Max „žije danou chvílí" i tak, že levituje ve vzduchu a jen tak nonšalantně se přitom přidržuje druhého patra typického londýnského autobusu typu doubledecker. Video z jeho projížďky / letu na trase linky č. 543 s hashtagem #livefornow na boku si můžete prohlédnout níže. Nikoho asi nepřekvapí, že si Dynamo po „přistání" lokne z plechovky Pepsi Max.
Kampaň je samozřejmě integrovaná. Dynamo bude v průběhu července a srpna v Británii k nalezení na plechovkách a lahvích. Letní soutěž bude spojená i s kódy pro online přístupy k dosud neviděným kouzelnickým trikům.
Asi není potřeba připomínat, že kampaň Live for Now odstartovaná na jaře minulého roku, je v souladu s dlouhodobou komunikací značky postavené na hvězdách showbyznysu. S Pepsi Max byl spojen bývalý profesionální tenista Andre Agassi ještě v době, kdy mu hlavu zdobila kudrnatá hříva vlasů. V minulé dekádě byla ženskou ikonou Pepsi zpěvačka Shakira, aby ji nyní vystřídala Beyoncé. Ta v propracované reklamě z minulého roku cvičí taneční kroky na show před zrcadly, přičemž v nich vidí několik „svých já" z dob dívčí skupiny Destiny's Child, v které účinkovala před startem sólové kariéry. Závěrečné rozbití zrcadel a Beyonce vyřčené: „Embrace your past, but live for now," skvěle sedí do konceptu kampaně značky.
I přes profesionální práci značky s celebritami se nejde ubránit dojmu, že Pepsi se svými partnerstvími s populárními hvězdami na svou největší konkurenci stejně ztrácí. Pepsi platí obrovské peníze za to, že jsou s ní spojovány slavné osobnosti, které má s velkou pravděpodobností mnoho lidí v oblibě. Coca-Cola s křestními jmény a přezdívkami na etiketách namísto toho oslavuje ty, na kterých nám všem záleží nejvíce – na našich bližních a na nás samotných.
Zdroje: www.brandrepublic.com, economictimes.com, www.pepsico.com