Peugeot spustí ambiciózní projekt coalesce marketingu

28. 1. 2010 | IKE
Miliony liber již společnost zainvestovala v Londýně, kde se snaží v rámci ambiciózní propagační strategie spustit síť pouličních půjčoven s názvem "Mu". Cílem tohoto záměru je zvýšit viditelnost značky Peugeot v městských ulicích, druhotným efektem pak má být nárůst nákupů vozidel Peugeot právě na základě pozitivních zkušeností z půjčoven.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.peugeot.fr

Miliony liber již společnost zainvestovala v Londýně, kde se snaží v rámci ambiciózní propagační strategie spustit síť pouličních půjčoven s názvem "Mu". Cílem tohoto záměru je zvýšit viditelnost značky Peugeot v městských ulicích, druhotným efektem pak má být nárůst nákupů vozidel Peugeot právě na základě pozitivních zkušeností z půjčoven.
Síť "Mu" bude nabízet celou škálu vozidel - od bicyklů a skůtrů po osobní automobily a dodávky. Uživatel bude vozidel využívat na základě své předplacené karty.
Londýn by měl být prvním městem, kde se půjčovny "Mu" nasadí do ostrého provozu - pilotní projekt probíhal ve francouzských městech.
Plány rozvoje sítě "Mu" jsou ambiciózní. Kromě Londýna by se měla dále rozvinout i v Paříži (zde Mu fungovala ve fázi testování) a v průběhu tohoto roku Peugeot předpokládá zavedení systému i do ostatních evropských hlavních měst.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: