PIAF 2013 prodlužuje konečný termín pro přihlášky až do 19. dubna

8. 4. 2013 | Petr Michl

Prague International Advertising Festival (PIAF) prodlužuje konečný termín pro přihlášky. Až do 19. dubna budou mít soutěžící příležitost přihlásit své práce do mezinárodní soutěže kreativity PIAF. PIAF se od většiny podobných soutěží liší. Vychází z předpokladu, že pohled na reklamu rozdělenou podle tradičních mediálních kategorií, který se zrodil před desetiletími, dnes neobstojí. Systém soutěžních kategorií zahrnuje všechny typy komunikace, zaměřuje se i na tvorbu značky a kreativní formy prodeje. Jednu práci je možné nasadit hned do několika kategorií, protože porota posuzuje nejen nápad, ale i kreativní způsob jeho doručení cílové skupině a schopnost vyvolat zamýšlenou odezvu. Nejúspěšnější díla v jednotlivých kategoriích mají největší šanci získat Grand Prix.

Cenu Grand Prix v loňském ročníku získala kampaň LEGO Builders of Sound německé agentury Serviceplan.

Mezinárodní porota vedená Chrisem Garbuttem (Ogilvy France) rozhodne 21. a 22. května v Praze. Hodnotící systém PIAF umožňuje přihlásit jakoukoliv inovativní práci ATL, BTL, mediálního plánování, podpory prodeje, designu a tvorby brandu. Speciální kategorie se zaměřují na pivní reklamu a zakázky pro státní a veřejné instituce. Ocenění v PIAF se započítává do globálního žebříčku kreativců PIAFYS i hodnocení Agentury roku. V loňském roce dosáhlo na ceny osm tuzemských prací z celkem zhruba padesátky, což je nejvíce za dobu trvání PIAF od roku 2010.


Jak přihlásit příspěvek do soutěže PIAF 2013?

Prostřednictvím online systému  na adrese system.piaf.cz

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: