Pinterest se chce zaměřit víc lokálně - začíná v Británii

10. 5. 2013 | BeDa
Pinterest chce přilákat více uživatelů a také přimět ty stávající, aby zde trávili více času. Zkouší to přes lokální zaměření obsahu a podporu bloggerů.

Pinterest zkouší oslovit lidi v různých zemích jejich jazykem a chce lokalizovat i v jiných aspektech. Začíná v Británii. V nastavení se nyní sice dá vybrat z několika jazyků, ale jejich počet není příliš velký i přes to, že má Pinterest přes 48 milionů uživatelů a je jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí. Odhadovaná hodnota společnosti se v současnosti pohybuje kolem 2 miliard.


Záměrem lokálního programu je nabídnout britským uživatelům více britského obsahu, a zvýšit tak dobu strávenou na síti i počet uživatelů. Přibyla tak možnost nastavit si na Pinterestu britskou angličtinu, aby byl dojem lokální komunikace ještě více umocněn.

Na podporu nového přístupu této obrázkové sociální sítě se rozjela kampaň “Pin It Forward”, která se točí kolem původních uživatelů Pinteretstu - bloggerů. Je to prý jeden ze způsobů, jak lépe poznat britskou komunitu používající Pinterest. Po 30 dní bude 300 britských bloggerů (každý den 10 z nich) sdílet nástěnky a příběhy o tom, co je inspiruje a jakou roli hraje Pinterest v jejich životech.


Zaměření na lokálnost poznají i noví uživatelé Pinterestu z Británie. První obsah, který uvidí (předtím než si určí sami, jaké nástěnky jakých uživatelů chtějí sledovat) bude právě od jejich krajanů.

Velká Británie je první testovací destinací nového lokálnějšího přístupu virtuální nástěnky. Další v pořadí po ní by měla být Francie, ale Pinterest chce nejdříve provést kompletní zkoušku v jedné zemi a zjistit, kde jsou hlavní problémy a co by mohlo fungovat i jinde.

Zdroje: www.blog.pinterest.com, www.techcrunch.com, www.mashable.com,

 

Štítky dokumentu: Pinterest

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?