Pop-up store od North Face: Proč by se občas nemohla propadnout podlaha? Ty úchyty na stěnách nejsou jen na ozdobu

15. 10. 2014 | Petr Michl



Češi jsou doslova outdoorový národ. Kostkované kalhoty s kytičkou a pohory nejsou u nás vhodné jen na expedici, ale i do města. Daří se tu mnoha lokálním i světovým značkám a mezi ty druhé patří jistě i North Face. Něco nám říká, že i proto by zde byl přijmut vyloženě pozitivně šprým z Jižní Koreje. V pop-up obchodě North Face se sesula podlaha a zákazníkům nezbylo nic jiného než lézt po stěnách.

Podlaha zákazníkům doslova odjela pod nohama, a nezbylo jim tak nic jiného než se chytnout lezeckých chytů na stěnách. Pod podlahou se objevilo polstrované doskočiště, doprostřed místnosti ve velké výšce sjela bunda od North Face, na obrazovce se mezitím objevila výzva: „Skoč si pro ni. Máš na to 30 vteřin."  Podívejte, kolika lidem se do půl minuty podařilo vyšplhat dostatečně vysoko a odrazit se tak, aby při pádu bundu skutečně strhli.

Soutěže jsou často nudné, s příliš jednoduchými úkoly nebo nedostatečnou pobídkou k akci. North Face dokázal ve svém Pop-up obchodě nejdříve vybudit u zákazníků sebezáchovné pudy a s nimi i adrenalin. Ochota skočit si pak pro bundu se nalézala doslova sama.

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: