PPF Media považuje pilot Naše adresa za úspěšný, do dvou let ho masivně rozšíří

17. 12. 2009 | ILE
Podle informací, které na světovém novinovém kongresu WAN-IFRA přednesl Roman Gallo, ředitel pro mediální strategie PPF, připravuje společnost PPF Media, provozovatel značky Naše adresa, masivní expanzi. Do dvou let se tak má rozšířit jak počet regionů, kde vychází hyperlokální týdeníky, tak množství webů a kaváren Naše adresa café.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Podle informací, které na světovém novinovém kongresu WAN-IFRA přednesl Roman Gallo, ředitel pro mediální strategie PPF, připravuje
společnost PPF Media, provozovatel značky Naše adresa, masivní expanzi. Do dvou let se tak má rozšířit jak počet regionů, kde vychází hyperlokální týdeníky, tak množství webů a kaváren Naše adresa café.
Na stránkách WAN-IFRA se v konkrétních číslech hovoří o více než stovce regionálních týdeníků, tisícovce regionálních stránek a zhruba 90 kavárnách.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: